miercuri, 2 septembrie 2015

Speak - "Din întâmplare" (melodie nouă, videoclip oficial, versuri) - 2015

2015 youtube melodie noua Speak Din intamplare piesa noua versuri din intamplare speak 31 august 2015 videoclip Adelina Pestritu si Speak Din intamplare videoclip noul single 31.08.2015 din intamplare speak stefan sprianu ultima melodie 2015 noul hit Speak One Din intamplare cea mai noua melodie a lui speak 2015 youtube official video hahaha production ultima piesa speak 2015 hit speak noul clip muzica noua Speak Din intamplare noul cantec clip official video youtube Speak Din intamplare 2015 hahaha nation youtube cantece noi speak videoclipuri speak one din intamplare youtube 2015 video originala piesa oficiala speak din intamplare 2015 versuri speak Te-am găsit din întâmplare Oare cine-ar fi crezut Într-o seară oarecare De la un banal salut Toţi se miră li se pare Că nu ne potrivim deloc Te-am găsit din întâmplare Noi doi în acelaşi loc speak piesa noua 2015 coperta foto speak din intamplare cover imagine photo speak 2015 foto facebook speak poze 2015
Speak - Din intamplare (piesa noua, videoclip oficial, new single, 31.08.2015) Foto FB

Speak, pe numele real Ştefan Sprianu, a lansat o nouă melodie, "Din întâmplare", şi videoclipul oficial al cântecului, luni, 31 august 2015. Piesa de dragoste este compusă în studiourile HaHaHa Production, noul single al lui Speak fiind dedicat Adelinei Pestriţu. Materialul video cuprinde imagini din vacanța petrecută în S.U.A. de Speak și Adelina, protagoniştii clipului filmat chiar de către interpret.
Enjoy!

Speak - Din intamplare [Official Video HD] 2015



Din întâmplare - Speak (single nou, clip oficial) 2015
Creat de HaHaHa Production ®
Artist interpret: Speak
Muzica: Stefan Sprianu, Vlad Popescu, Marius Pop, Alexandru Racovita
Text: Stefan Sprianu, Theea Miculescu

Versuri:

"Bună dimineaţa" sau "noapte bună",
Totul sună altfel când suntem împreună.
Ai apărut de nicăieri în viaţa mea,
Coincidenţă sau nu, nu te mai pot lăsa.
Nu credeam că o să mă-ndrăgostesc,
De la "Bună, ce faci?" s-a ajuns la "Te iubesc!".
Realizez, îţi mulţumesc,
Încă din prima zi eu continui să zâmbesc.

Într-o secundă
Viaţa se schimbă
Şi te trezeşti că planul e altul acum.

Te-am găsit din întâmplare,
Oare cine-ar fi crezut?
Într-o seară oarecare
De la un banal salut.
Toţi se miră, li se pare
Că nu ne potrivim deloc.
Te-am găsit din întâmplare,
Noi doi în acelaşi loc.

O secundă mai devreme sau una mai târziu,
Acum era altceva şi n-aveam ce să scriu,
Despre, care, cum, despre tine cânt,
Despre momentul în care ne-am cunoscut.
Nu credeam că va funcţiona
Potrivirea de moment vs. privirea ta.
Acum că te-am găsit şi m-am convins
Din întâmplare apare tot când ai sufletul deschis.

Într-o secundă
Viaţa se schimbă
Şi te trezeşti că planul e altul acum.

Te-am găsit din întâmplare,
Oare cine-ar fi crezut?
Într-o seară oarecare
De la un banal salut.
Toţi se miră, li se pare
Că nu ne potrivim deloc.
Te-am găsit din întâmplare,
Noi doi în acelaşi loc.

O şansă dintr-o mie,
Să-mi placă tot ce-ţi place ţie,
Nu credeam şi nu înţelegeam dragostea.
O şansă dintr-o mie,
Să-mi placă tot ce ţi place ţie,
Din întâmplare, lângă tine, o nouă familie.

Te-am găsit din întâmplare,
Oare cine-ar fi crezut?
Într-o seară oarecare
De la un banal salut.
Toţi se miră, li se pare
Că nu ne potrivim deloc.
Te-am găsit din întâmplare,
Noi doi în acelaşi loc.

by HaHaHa Nation (YouTube), 31 august 2015

„În viața mea lucrurile cu adevărat importante nu au venit programate. #dinintamplare am ajuns să fac muzică, să întâlnesc atâția oameni minunați, să găsesc iubirea adevărată (poate cel mai greu lucru de atins). Fiecare dintre noi are parte de astfel de întâmplări, trebuie însă să ne lăsăm uneori duși de val și să ne asumăm un risc. E mai bine să regreți ce ai făcut, decât să regreți ceva ce ai fi putut face, dar n-ai făcut. Ăsta e motivul pentru care am scris piesa «Din întâmplare». E o piesă simplă, sinceră, dedicată celor care iubesc, au iubit sau își doresc să iubească.”, ne spune Speak, potrivit HaHaHaProduction.Com.

Sursa foto, coperta noului single al lui Speak - "Din întâmplare": Speak One (Facebook) - www.facebook.com/speakofficial

2 comentarii:

  1. cea mai noua melodie a lui speak one- din intamplare e o declaratie de dragoste superba pentru adelina pestritu. Super piesa super videoclip!!!

    RăspundețiȘtergere