sâmbătă, 1 august 2015

MELODIE NOUĂ: The Weeknd - "Can't Feel My Face" (VIDEOCLIP OFICIAL) - 2015

melodie noua The Weeknd Can't Feel My Face piesa noua 2015 new single new song new video The Weeknd  Can't Feel My Face official video noul hit the weekend 2015 youtube fresh single The Weeknd  Can't Feel My Face ultima melodie the weekend 2015 cel mai recent single noul single melodii noi muzica noua originala 2015 The Weeknd Can't Feel My Face videoclip nou 2015 muzica noua the weekend noutati muzicale cantaretul canadian The Weeknd Can't Feel My Face ultimul hit the weekend iulie 2015 ultimul single cantec hituri noi the weekend 2015 The Weeknd VEVO YouTube 29 july 2015
The Weeknd - Can't Feel My Face (piesa noua, videoclip, new song, 29.07.2015) Foto: FB

The Weeknd a lansat videoclipul oficial pentru noua melodie "Can't Feel My Face" miercuri, 29 iulie 2015. Piesa este inclusă pe "Beauty Behind The Madness", noul album al artistului canadian, care va fi lansat pe 28 august.
Enjoy!

The Weeknd - Can't Feel My Face (New Video)



The Weeknd – Can’t Feel My Face (Official Video, New Single)
Taken from the new album Beauty Behind The Madness
Directed by Grant Singer
Produced by Nathan Scherrer
Executive Producer: Nina Soriano
Production Company: Anonymous Content
Music video by The Weeknd performing Can’t Feel My Face. © 2015 The Weeknd XO, Inc., Manufactured and Marketed by Republic Records, a Division of UMG Recordings, Inc.
by TheWeekndVEVO (YouTube), 29 iul. 2015

Image Courtesy of The Weeknd (Facebook) - www.facebook.com/theweeknd

2 comentarii:

  1. ~can't feel my face~ e inca o melodie de succes pt the weekend!!

    RăspundețiȘtergere