joi, 20 august 2015

MELODIE NOUĂ: Cortes feat. Andreea Bălan - "Uită-mă". VIDEOCLIP OFICIAL (2015)

2015 melodie noua Cortes feat Andreea Balan Uita-ma 2015 piesa noua Andreea Balan Uita-ma single noul videoclip oficial ultima melodie a Andreei Balan si Cortes Uita-ma 12 august 2015 new official video youtube Cortes featuring Andreea Balan Uita-ma locatie filmari videoclip desert los angeles california sua unde a fost filmat clipul andreei balan iunie 2015 new single Uita-ma Andreea Balan 12.08.2015 regie Edward Aninaru cea mai noua melodie a andreei balan cu cortes uita-ma videoclip nou regizat de eduard aninaru fotograful innei andreea balan muzica noua uita-ma 2015 noutati muzicale andreea balan youtube melodia noua originala uita-ma official single 2015 new song andreea balan 2015 cortes uita-ma new single august 2015
Cortes feat. Andreea Balan - Uita-ma (piesa noua, videoclip oficial, new single, 2015)

Cortes şi Andreea Bălan au lansat o nouă melodie, "Uită-mă", şi videoclipul oficial al piesei miercuri, 12 august 2015. Clipul noului single a fost filmat în Deșertul Mojave din California, lângă El Mirage Dry Lake. Regia îi aparţine lui Edward Aninaru, fotograf român celebru stabilit în Los Angeles.
Pe canalul de YouTube Roton Music TV găsiţi şi versurile cântecului "Uită-mă". Enjoy!

Cortes feat. Andreea Balan - Uita-ma (Official Music Video) 2015



Cortes featuring Andreea Balan - Uita-ma (single nou, clip oficial) 2015
Produced by Dav7 Music
Muzica: Adi Colceru, Adi Cristescu, Cristian Maier
Text: Cosmin Dobrescu, Adi Cristescu, Cristian Maier
Editor: Roton Music Publishing
© & (P) 2015 ROTON MUSIC
by RotonMusicTV (YouTube), 12 aug. 2015

"Videoclipul a fost filmat in luna iunie intr-un desert de langa Los Angeles, El Mirage Dry Lake si a fost regizat de Edward Aninaru care a gandit scenariul si m-a provocat sa-mi folosesc calitatile de actrita: a trebuit sa rad isteric, sa plang, sa urlu, sa sufar, sa imi arat vulnerabilitatile unei despartiri. Fiecare traire pe care o vedeti in videoclip am simtit-o real si adanc in trecut", a menţionat Andreea Bălan pe pagina oficială de Facebook.

Sursa foto, coperta noului single Cortes feat. Andreea Balan - Uita-ma (Image Courtesy of): Cortes Official (Facebook) - www.facebook.com/CortesOfficial

2 comentarii:

  1. Multumesc, prea mult rap, trebuia sa fie 50-50 rap si voce, in rest imi place, e cool!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si eu pentru share! Este un single lansat de Cortes, iar Andreea Balan a fost invitata pentru featuring, probabil de aceea predomina partea de rap. :)

      Ștergere