vineri, 10 iulie 2015

MELODIE NOUĂ: Meghan Trainor feat. John Legend - "Like I'm Gonna Lose You" (VIDEOCLIP OFICIAL) - 2015

Meghan Trainor feat John Legend Like I'm Gonna Lose You melodie noua 2015 Meghan Trainor Like I'm Gonna Lose You YOUTUBE noul HIT Meghan Trainor piesa noua joi 9 iulie 2015 balada frumoasa Meghan Trainor 2015 John Legend VEVO YouTube videoclip oficial noul single ultima melodie a lui Meghan Trainor si John Legend Like I'm Gonna Lose You John Legend ultimul HIT 09.07.2015 official video new single new song Meghan Trainor ft John Legend Like I'm Gonna Lose You 2015 fresh video cel mai recent cantec al lui Meghan Trainor Like I'm Gonna Lose You muzica noua 2015 originala melodii noi 2015 Meghan Trainor featJohn Legend Like I'm Gonna Lose You cel mai nou videoclip noul hit youtube Meghan Trainor feat John Legend Like I'm Gonna Lose You Meghan Trainor VEVO YouTube 2015 new song
Meghan Trainor feat. John Legend - Like I'm Gonna Lose You (piesa noua, videoclip, 2015)

Meghan Trainor şi John Legend au lansat videoclipul oficial pentru noua melodie de dragoste "Like I'm Gonna Lose You", joi, 9 iulie 2015. Piesa este inclusă pe noul album "Title" al lui Meghan Trainor.
Enjoy!

Meghan Trainor - Like I'm Gonna Lose You feat. John Legend (Official Video)



Meghan Trainor featuring John Legend - Like I'm Gonna Lose You (New Single, New Video)
© 2015 Epic Records, a division of Sony Music Entertainment
by MeghanTrainorVEVO (YouTube), 9 iul. 2015

Sursa foto: www.rap-up.com

2 comentarii:

  1. meghan trainor si john legend canta superb, balada e foarte frumoasa. noul videoclip oficial al cantecului like im gonna lose you e emotionant si plin de sensibilitate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Meghan Trainor feat. John Legend - Like I'm Gonna Lose You = HIT

      Ștergere