sâmbătă, 18 iulie 2015

Leona Lewis - "I Am", "Thunder" (melodii noi) - 2015

Leona Lewis I Am melodie noua 2015 YOUTUBE official audio Leona Lewis I Am Thunder piesa noua 17 iulie 2015 melodii noi Leona Lewis I Am muzica noua originala Leona Lewis Thunder 16.07.2015 piese noi cantece noi cel mai nou single ultima melodie a Leonei Lewis I Am noul HIT leona lewis I AM 2015 cea mai noua melodie Leona Lewis I Am Thunder cantece noi new song new single 2015 Leona Lewis I Am noul album tracklisting ultima piesa ultimul HIT leona lewis 2015 youtube oficial
Leona Lewis - I Am (piesa noua, single oficial, 17.07.2015) Foto: Facebook

Leona Lewis a lansat două melodii noi pe canalul oficial de YouTube leonalewisVEVO, intitulate "I Am" şi "Thunder", joi, 16 iulie şi vineri, 17 iulie 2015. Piesele sunt incluse pe noul album "I Am" al artistei britanice, care va fi lansat oficial pe 11 septembrie 2015, potrivit site-ului www.leonalewismusic.com. Primul single promovat din noul disc a fost "Fire Under My Feet".
Audiţie plăcută!

Leona Lewis - I Am (Official Audio)



I Am, the new album from Leona Lewis is available to pre-order now! Get signed copies and fan posters: http://po.st/bfHGHz or download: http://po.st/k32jnD
Music video by Leona Lewis performing I Am. (C) 2015 Island Records, a division of Universal Music Operations Limited by leonalewisVEVO (YouTube), 17 iul. 2015

Leona Lewis - Thunder (Official Audio)



Music video by Leona Lewis performing Thunder. (C) 2015 Island Records, a division of Universal Music Operations Limited by leonalewisVEVO (YouTube), 16 iul. 2015

LEONA LEWIS, I AM: RELEASED 11TH SEPTEMBER

STANDARD EDITION
1. THUNDER
2. FIRE UNDER MY FEET
3. YOU KNEW ME WHEN
4. I AM
5. LADDERS
6. THE ESSENCE OF ME
7. I GOT YOU 8.POWER
9. ANOTHER
10. LOVE SONG
11. THANK YOU

DELUXE EDITION
1. THICK SKIN
2. THE BEST AND THE WORST
3. I AM – ACOUSTIC
4. THUNDER – ACOUSTIC
5. FIRE UNDER MY FEET – UNITED STUDIOS SESSION

Click pe link dacă vrei să vezi şi VIDEOCLIP NOU: Leona Lewis - "Fire Under My Feet" (2015)!

Sursa foto, coperta noului single oficial Leona Lewis - "I Am": Leona Lewis (Facebook) - www.facebook.com/leonalewis

2 comentarii:

  1. leona lewis canta superb, noile melodii sunt formidabile. albumul nou i am va prinde foarte bine la public.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Piesele noi "I Am" si "Thunder" lansate de Leona Lewis in 2015 sunt foarte frumoase. Adevarate hituri!

      Ștergere