joi, 23 aprilie 2015

VIDEOCLIP NOU: Maga şi Tudoran — "Pisici" (2015). VERSURI ŞI CLIP OFICIAL

Maga si Tudoran Pisici melodie noua amuzanta versuri Pisici 2015 Maga si Tudoran Pisici cel mai noul videoclip joi 22 aprilie 2015 lyrics new video Maga feat Tudoran Pisici noul single versuri Pisici Maga ft Tudoran HIT 2015 Official Video Youtube Gabriel Maga Vunk Cosmin Tudoran ex Cassa Loco Pisici noul single al lui Tudoran si Maga Pisici 22.04.2015 ultima piesa Maga si Tudoran Pisici noua piesa ultima melodie Maga featuring Tudoran Pisici 2015 Maga Tudoran new single Pisici melodii noi videoclipuri romanesti MediaPro Music Romania YOUTUBE Maga Tudoran Pisici ultimul HIT 2015 Maga Tudoran Refren Sunt alergic la pisici Mai ales la alea mici Merg pe vârfuri ca-n urzici Am emoții ca la brici Noaptea sunt pe treabă Felinele-s pe stradă Umblă după pradă Felinele pe stradă aprilie cantece noi Cosmin Tudoran Gabriel Maga
Maga & Tudoran - Pisici (videoclip nou, piesa oficiala, 22.04.2015)/ Foto: Facebook

Maga şi Tudoran au lansat videoclipul oficial pentru noua melodie "Pisici", miercuri, 22 aprilie 2015. "Pisici" este al treilea single prezentat publicului de Gabi Maga de la trupa Vunk şi Cosmin Tudoran (ex Cassa Loco), după "Copilul din mine" şi "Dezbrăcaţi" (feat. Aylin Cadîr).
Enjoy!

Maga & Tudoran - Pisici (Official Video)



Maga & Tudoran - Pisici (Official Video)
Muzica: Gabriel Maga, Cosmin Tudoran, Andreea Tudor (Andreea Andrei)
Text: Gabriel Maga, Cosmin Tudoran
Trompetă - Dan Nicolau
Tema originală este semnată de George Grigoriu pentru filmul "Drumul oaselor" (1982)
Regie: Sebastian Mihailescu

Versuri:

Hello
Pisica blândă zgârie foarte rău
M-am zgâriat, m-am tratat, mi-a trecut, am uitat
Acum mă ard din nou
Hello
Doar un pic sa te ating
De pernuțe sa te prind
Prea mică și tendențioasă,
Tres sexy și periculoasă
Pari minoră dar tu doar
Din privire poți să scoți
Animalul din mine

Refren

Sunt alergic la pisici
Mai ales la alea mici
Merg pe vârfuri ca-n urzici
Am emoții ca la brici
Noaptea sunt pe treabă
Felinele-s pe stradă
Umblă după pradă
Felinele pe stradă

Strofa 2

Pis pisicuță-pis..
Hai să facem un compromis
Hai împreună
Sa mieunăm la lună
Sa ne-atingem cozile
Să-ntrecem limitele
Am trăit 8 vieți jumate
Cu zgârieturi pe spate
Purici, purici
N-am sa fac prea mulți pe-aici
Ești felină targetată
Naturală, înzestrată
Esti micuță dar tu doar
Din privire poți să scoți
Animalul din mine

Refren

Sunt alergic la pisici
Mai ales la alea mici
Merg pe vârfuri ca-n urzici
Am emoții ca la brici
Noaptea sunt pe treabă
Felinele-s pe stradă
Umblă după pradă
Felinele pe stradă

(C) & (P) MediaPro Music Entertainment 2015
by MediaProMusic (YouTube), 22 apr. 2015

Click pe link dacă vrei să vezi şi Maga şi Tudoran feat. Aylin Cadîr - "Dezbrăcaţi" (VIDEOCLIP, 2014)!

Sursa foto: Maga&Tudoran (Facebook) - www.facebook.com/MagasiTudoran

2 comentarii:

  1. foarte buna este ideea celui mai nou videoclip lansat de maga si tudoran !! la piesa noua ~pisici~ versurile sunt amuzante pe gustul meu imi plac foarte mult

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Clipul nou oficial pentru melodia "Pisici" a lui Gabi Maga si a lui Cosmin Tudoran este foarte bine realizat. :)

      Ștergere