duminică, 18 ianuarie 2015

PIESĂ NOUĂ: Scorpions - "We Built This House". Lyric Video (2015)

Scorpions 2015 We built this house cea mai noua melodie primul single 15 ianuarie 2015 videoclip album Return to forever lansare 20 februarie 2015 february YOUTUBE HIT ultima piesa a trupei germane Scorpions 15.01.2015 celebra cunoscuta hard rock heavy metal muzica noua Klaus Meine solist vocal melodii originale videoclipuri noi new song single official lyrics video clip january 15th
Scorpions - We Built This House (single nou, videoclip oficial, 15.01.2015)/ foto: Facebook

Scorpions, legendara trupă germană de muzică hard rock şi heavy metal, a lansat joi, 15 ianuarie 2015, noua melodie "We Built This House" şi un lyric video. Piesa face parte din albumul "Return To Forever" care va apărea pe piaţa muzicală în 20 februarie. Noul album al formaţiei Scorpions marchează împlinirea a 50 de ani de carieră.
Vizionare şi audiţie plăcute!

Scorpions - We Built This House (New Official Lyric Video)



Music video by Scorpions performing We Built This House. (C) 2015 Sony Music Entertainment Germany GmbH
by ScorpionsVEVO (YouTube), 15 ian. 2015

Klaus Meine (vocalistul principal) a declarat, potrivit Classic Rock Magazine: „Această piesă reprezintă povestea noastră. Noi am construit „casa Scorpions” cărămidă cu cărămidă și de cele mai multe ori nu ne-a fost ușor. Încă de la începutul carierei, când eram la Hanovra și susțineam primele concerte, până în ziua de azi am trecut prin câteva furtuni puternice. Dar casa noastră a rezistat. Oricum, nu a fost tot drumul plin de greutăți. Am avut o mulțime de momente frumoase, vesele. Ne-am bucurat de muzică, am trăit experiențe extraordinare și, cel mai important, am fost răsfățați de fani. Am muncit mult pentru a putea parcurge acest drum, dar suntem recunoscători că am putut trăi acest vis și că îl putem trăi în continuare”, notează andreipartos.ro.

SCORPIONS
"Return To Forever"
Out 20-02-15

Tracklisting:
01. Going Out With A Bang
02. We Built This House
03. Rock My Car
04. House Of Cards
05. All For One
06. Rock’n’Roll Band
07. Catch Your Luck And Play
08. Rollin' Home
09. Hard Rockin' The Place
10. Eye Of The Storm
11. The Scratch
12. Gypsy Life
Bonus Tracks (available on Limited Deluxe Edition only):
13. The World We Used To Know (Bonustrack)
14. Dancing With The Moonlight (Bonustrack)
15. When The Truth Is A Lie (Bonustrack)
16. Who We Are (Bonustrack)

More information on www.the-scorpions.com.

UPDATE 19.02.2015. Scorpions - We Built This House (Official Video)


Music video by Scorpions performing We Built This House. (C) 2015 Sony Music Entertainment Germany GmbH
by ScorpionsVEVO (YouTube), 19 feb. 2015

Photo Courtesy of Scorpions (Facebook) - www.facebook.com/Scorpions

8 comentarii:

  1. Extraordinara piesa! In stilul lor inconfundabil, unic. Imi plac cei de la Scorpions inca din vremea liceului si le-am ascultat mereu cu placere muzica lor frumoasa. Chiar nu mai stiam nimic despre ei si uite ca sunt grozavi in continuare, iar asta nu poate decat sa-i bucure pe fani.
    Mersi frumos, draga Cristi, ca ne-ai oferit asa o piesa frumoasa si noua. In seara asta voi cauta negresit prin "arhive", caci mi-e dor sa-i reascult pe acesti "nebuni frumosi" ai muzicii rock.
    O seara buna! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, la fel! Imi pare bine ca ti-a placut noul cantec lansat de Scorpions! :)

      Ștergere
  2. îndragita formatie din Hannover s-a fondat în 1965 si iata, dupa 50 de ani înca produce hit-uri... super-super! îmi place întreg albumul! stilul usor de recunoscut si fresh. Excelenta piesa aleasa!
    o seara faina, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, la fel! Imi pare bine ca ti-a placut noul single al trupei Scorpions! :)

      Ștergere
  3. Wow! 50 de ani! Super! Felicitări și la mulți ani!
    Cristi, excelentă alegere! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca se numara pe degetele de la o mana trupele cu o asemenea longevitate! :)

      Ștergere
  4. IMI PLACE MUZICA LOR!!!
    NE PLAC BAIETII ASTIA VESNIC TINERI!!!

    O seara frumoasa,ca tu ne-ai oferit una!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, la fel! Imi pare bine ca ti-a placut noua melodie prezentata de Scorpions! :)

      Ștergere