vineri, 14 noiembrie 2014

Melodie nouă: JORGE feat. CRBL - "Nu ne potrivim" (VIDEOCLIP). 2014

JORGE feat CRBL Nu ne potrivim deloc 2014 cea mai noua melodie YOUTUBE HIT originala ultima piesa a lui Eduard CRBL ft JORGE Official Video George Papagheorghe noua melodie a lui Jorge 14 noiembrie 2014 Nu ne potrivim videoclip nou 14.11.2014 ultimul cantec CRBL feat JORGE muzica noua featuring postare blog
JORGE feat. CRBL - Nu ne potrivim (piesă nouă, videoclip, 14.11.2014)

Jorge şi CRBL lansează vineri, 14 noiembrie 2014, videoclipul oficial şi noua melodie "Nu ne potrivim". Dan Petcan este regizorul acestui clip amuzant.
Enjoy!

JORGE feat. CRBL - Nu ne potrivim (Official Video)



JORGE featuring CRBL - Nu ne potrivim by Cat Music (single nou) 14.11.2014
de la Cat Music (YouTube)

7 comentarii:

  1. Este superbă melodia, Cristi, absolut superbă melodia din toate punctele de vedere, iar videoclipul este fabulos! Îmi place totul!!
    Cred că va fi fredonată de foarte multă lume! :)))
    Îţi mulţumesc mult, Cristi că ai împărtăşit-o cu noi! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am revenit, Cristi şi sper să nu te superi, dar m-am gândit că este bine să ştii acest lucru. În secunda asta s-a întâmplat ceva neplăcut. Am ascultat melodia de câteva ori aşa cum fac eu de obicei cu melodiile pe care le împărtăşeşti cu noi şi după ce am publicat comentariu şi am dat din nou play melodiei, pentru că, chiar îmi place melodia, nu se mai poate asculta din păcate. Apare scris " acest videoclip este privat". :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut noua melodie lansata de Jorge feat. CRBL! Se poate vedea iar acum videoclipul. :)

      Ștergere
  3. Si uite cum a iesit si o colaborare inedita. Interesanta melodia dar parca totui mi-e ciuda un pic pentru ca mi se pare ca Jorge are o voce buna si nu gaseste melodiile care sa i-o puna in valoare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde mult si de casa de discuri cu care colaboreaza in alegerea pieselor si compozitorilor. :)

      Ștergere
  4. Faină piesă! Interesant videoclpul! :)

    RăspundețiȘtergere