luni, 3 noiembrie 2014

VIDEO: Acrobatul Nik Wallenda, legat la ochi, a mers pe sârmă între doi zgârie-nori la Chicago

VIDEO Nik Wallenda mers pe sarma legat la ochi zgarie-nori acrobat Chicago Discovery Channel Romania 03.11.2014 2 noiembrie YOUTUBE acrobatie pe sarma americanul Nik Wallenda legat la ochi traverseaza pe sarma 2 blocuri zgarie nori Chicago USA Nik Wallenda's Epic Blindfolded Skyscraper Walk Video regele mersului pe sarma la mare inaltime
Nik Wallenda, Chicago, SUA (foto: Discovery România, Facebook, 03.11.2014)

Acrobatul american Nik Wallenda a stabilit duminică, 2 noiembrie 2014, două recorduri mondiale: cea mai înaltă traversare pe o sârmă înclinată și cea mai înaltă traversare legat la ochi.
Nik Wallenda a mers pe sârmă între doi zgârie-nori din oraşul Chicago (SUA), fără plasă de siguranţă şi legat la ochi în a doua parte a traseului, intrând astfel în Cartea Recordurilor. Evenimentul a fost transmis în direct din "Oraşul Vânturilor" de Discovery Channel în peste 200 de ţări.

Nik Wallenda's Epic Blindfolded Skyscraper Walk (Video)


See Nik Wallenda's heart pounding blindfolded wire walk with no net between Chicago's Marina Towers.
by Discovery (YouTube), 2 noiembrie 2014

Nik Wallenda Conquers Chicago Skyline (Video)


Relive Nik Wallenda's two incredible walks across Chicago at epic heights with no safety tethers or nets.
by Discovery (YouTube), 2 noiembrie 2014

Nik Wallenda, supranumit "regele mersului pe sârmă la mare înălţime", a traversat fără echipament de protecţie Marele Canion din SUA în 2013 şi Cascada Niagara în anul 2012.

Image Courtesy of Discovery România (Facebook) - www.facebook.com/discovery.romania

12 comentarii:

  1. Sunt formidabile recordurile mondiale facute de acrobatul american Nik Wallenda. M-am uitat in direct pe Discovery si am vazut ce a facut la Chicago. A fost extraordinar.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu mai am Discovery pe cablu si am vazut mersul pe sarma la inaltime intre 2 zgarie-nori al lui Nik Wallenda pe Youtube astazi.

      Ștergere
  2. Este incredibil cât curaj are Nik Wallenda. Tind să cred că sfidează moartea. Mie pur si simplu mi s-a tăiat respiraţia, Cristi, când l-am văzut şi acum, dar şi atunci când a trecut Marele Canion. Mai ales când era filmat de sus în jos şi vedeam adâncimea de la nivelul sârmei, mă cutremuram.
    Sunt uluită, cu cât calm şi foarte relaxat merge pe sârmă la o aşa mare înălţime, fără un echipament mai special de protecţie, de parcă s-ar plimba pe stradă. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este incredibil curajul lui Wallenda intr-adevar! Are si putina nebunie totusi. :)

      Ștergere
  3. Wow! Chiar dacă știam că a reușit, am avut emoții privindu-l!

    RăspundețiȘtergere
  4. Legat la ochi sau nu tot este foarte tare :D

    RăspundețiȘtergere
  5. am vazut la televizor stirea si m-am cutremurat! o pasiune împinsa spre nebunie! Este tatal a trei copii...

    RăspundețiȘtergere
  6. Abia ma pot uita la filmulet, stiu ca nu a patit nimic dar parca mi se ridica mie nivelul de adrenalina :)) Unii oameni sunt pur si simplu speciali!

    RăspundețiȘtergere