sâmbătă, 11 octombrie 2014

MELODIE NOUĂ: Avicii feat. Robbie Williams - "The Days" (Lyric Video)

Avicii feat Robbie Williams The Days melodie noua 2014 ultima piesa YOUTUBE videoclip nou muzica noua Avicii ultimul HIT ft cu Robbie Williams cantec featuring octombrie 2014 new song new single october LYRIC VIDEO
Avicii feat. Robbie Williams – The Days (piesă nouă, videoclip, 03.10.2014)

DJ-ul suedez Avicii şi Robbie Williams au lansat recent o nouă melodie care se numeşte "The Days". Piesa are un lyric video şi va face parte din viitorul album al lui Avicii, intitulat "Stories".
Enjoy!

Avicii - The Days (Lyric Video)


Avicii - The Days
Director: Jesper Eriksson
(P) Avicii Music AB & PRMD Music under exclusive license to Universal Music AB
by AviciiOfficialVEVO (YouTube), 3 octombrie 2014

Image Courtesy of Avicii (Facebook) - www.facebook.com/avicii

6 comentarii:

  1. Nu ma-ntreba ca nu voi fi in stare sa-ti raspund pentru ce nu l-am suporat pe Robbie Wiiliams niciodata insa , prestatia sa din aceasta melodie este absolut exceptionala , poate si datorita lui Avicii , poate datorita versurilor la fel d e exceptionale si mai ales bine potrivite pe note , poate din alte cauze dar acum chiar mi-a placut ! Iti multumesc Cristi Milla pentru noua perspectiva asupra talentului artistic al lui Robbie Williams !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Precis iti este antipatic ca persoana. :)) Dar Robbie Williams canta exceptional, daca il ascultam ne dam seama ce voce are, facand abstractie de cum se manifesta uneori.
      Am descoperit recent o voce formidabila, Sam Martin. Este in urmatoarea postare a mea de azi.
      Multumesc si eu!

      Ștergere
  2. Când doi profesionişti remarcabili lucrează împreună, rezultatul nu poate fi decât calitate la superlativ! Mie îmi place deopotrivă atât muzica lui Avicii cât şi Robbie Williams. Ce mai, melodia este superbă! Chiar îmi place!
    Îţi mulţumesc mult, Cristi, că ai împărtăşit-o cu noi. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut cea mai noua melodie a lui Avicii! :)

      Ștergere
  3. excelenta piesa! eu am vazut videoclipul la adresa https://www.youtube.com/watch?v=kjSr1ScdJeE... pentru ca stii povestea cu GEMA!
    Ma bucur mult ca Robbie Williams a revenit, dupa pauza pentru bebe ;)) De când e sot si tatic, nu prea mai da pe scena! :))

    RăspundețiȘtergere