joi, 2 octombrie 2014

MELODIE NOUĂ: Alexandra Ungureanu feat. Andrei Vitan - "Împotriva lor" (videoclip)

piesa noua 2014 Alexandra Ungureanu Impotriva lor feat Andrei Vitan melodie noua 02.10.2014 videoclip nou oficial YOUTUBE hit muzica noua melodii videoclipuri noi official video clip muzical Alexandra Ungureanu ft Andrei Vitan featuring
Alexandra Ungureanu feat. Andrei Vitan - Impotriva lor (piesă nouă, videoclip, 02.10.2014)

Alexandra Ungureanu şi Andrei Vitan au lansat azi o nouă melodie, "Împotriva lor", odată cu un videoclip oficial.
Enjoy!

Alexandra Ungureanu feat. Andrei Vitan - Impotriva lor (Official Video)


Alexandra Ungureanu feat. Andrei Vitan – Impotriva lor
Muzica: Adrian Sina
Text: Adrian Sina, Voju Andrei
Aranjor: Orosz Pal Jozsef
Editor: Roton Music Publishing
© & (P) 2014 ROTON
RotonMusicTV (YouTube), 2 oct. 2014

Photo Courtesy of Alexandra Ungureanu - www.facebook.com/alexandra.ungureanu.16
Foto (C): Mihai Ion

14 comentarii:

  1. Îmi place,are o voce superbă!
    O zi minunată îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, la fel! Imi pare bine ca ti-a placut cea mai noua melodie a Alexandrei Ungureanu din 2014!

      Ștergere
  2. Este foarte frumoasă melodia, Alexandrei Ungureanu şi Andrei Vitan şi optimistă. Videoclipul de asemenea, foarte reuşit. Îmi place totul!
    Îţi mulţumesc mult, Cristi, că ne-ai făcut-o cunoscută.
    Ciudat, citind titlul melodiei, gândul mi s-a îndreptat spre melodia lui Smiley - Preocupat cu gura ta.
    O seară superbă îţi doresc, Cristi. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasă melodie. Îmi place cum cântă Alexandra, este o voce deosebită, în muzica românească.
    Numai bine, Cristi! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut melodia noua a Alexandrei Ungureanu! O zi faina! :)

      Ștergere
  4. Alexandra Ungureanu nu mai canta cu Crush? faceau echipa buna

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din cate stiu eu, Alexandra Ungureanu mai canta impreuna cu Crush.

      Ștergere
  5. Se pare ca Alexandra Ungureanu a revenit in forta. Chiar ma intrebam de ce in ultima vreme nu a mai aparut cu ceva nou ,ptr.ca mie chiar imi place de Alexandra Ungureanu,inca de pe vremea cand canta cu Crush. Foarte draguta melodia. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Canta foarte frumos Alexandra Ungureanu. Eu o stiu de pe vremea cand canta in trupa Paulei Seling. :)

      Ștergere
  6. cine e baiatul/modelul din video?

    RăspundețiȘtergere
  7. cine e omul din videoclip nu ala care cinta dar celalalt

    RăspundețiȘtergere