luni, 15 septembrie 2014

MELODIE NOUĂ: Mircea Vintilă - "Musette" (videoclip şi versuri). 2014

Mircea Vintila Musette melodie noua 2014 videoclip official single nou folk HIT YOUTUBE ultima piesa muzica romaneasca cantece videoclipuri melodii
Mircea Vintilă - "Musette" (melodie nouă, videoclip) / Foto: Facebook

Îndrăgitul cantautor Mircea Vintilă a lansat duminică, 14 septembrie 2014, o nouă piesă de dragoste, intitulată "Musette". Melodia, care are şi un videoclip oficial regizat de Daniel Rocca, este compusă de Mircea Vintilă, versurile fiind scrise de Paul Vinicius.
Vizionare plăcută!

Mircea Vintila - Musette [Official Video]



Muzica: Mircea Vintila
Versuri: Paul Vinicius
Regia: Daniel Rocca
D.o.P: Andrei Baltaretu
Video Productie : Free Space Records & Film

Musette (versuri)

Daca vrei cumva sa stii
De e noapte sau e zi
Mergi si intreab-o pe Musette

Ea le stie pe de rost
Toate noptile de post
Haide intreab-o pe Musette

Odata
O fata
Mi-a trecut prin vis
Si mi-a descris Micul Paris
Pe data
Roscata
Zambind intr-adins
Focul din privire

Da mi-a aprins si mi-a stins
Lunga asteptare ce-o aveam
De mult, de mult asteptam ..
Si m-a inchis in visul ei
Cu fatete fine de cristal
In vis m-a inchis

Anotimpuri s-au topit
Ani de zile desfrunzit
Dar Musette a disparut
Intr-o zi cu soare mat
Si cu cerul descuiat
Cand Musette a disparut

Albastra
O fata
Mi-a trecut prin vis
Si mi-a ascuns Micul Paris
Si iata
Cum parca
Zambind intr-adins
Zbor de pasari albe

Dar, ca un vis
Ea s-a stins
Si nicicand eu tihna n-oi avea
Vreodata nu voi avea
Si, acum ma ning amintiri
Dinspre ochii limpezi ce-i avea
S-a stins ca un vis

Au trecut gramezi de ani
Peste aceiasi blanzi castani
Si mereu o am in gand
Chipul ei e in cafea
Mana ei in mana mea
Si mereu o am in gand

Mi-a aprins si mi-a stins
Lunga asteptare ce-o aveam
De mult , de mult asteptam

Si m-a inchis in visul ei
Cu fatete fine de cristal
In vis m-a inchis
Ea mi-a aprins si mi-a stins
Lunga asteptare ce-o aveam
De mult, de mult asteptam
Si m-a inchis in visul ei
Cu fatete fine de cristal

In vis m-a inchis...

by Mircea Vintila (YouTube)

Sursa foto: www.facebook.com/MirceaVintilaOficial

2 comentarii:

  1. Melodia este superbă, interpretare, text, acompaniament, iar videoclipul întregeşte totul! Îmi place foarte mult. Îţi mulţumesc mult, Cristi că ne-ai făcut-o cunoscută! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut cea mai noua melodie a lui Mircea Vintila din 2014, "Musette"! :)

      Ștergere