duminică, 21 septembrie 2014

VIDEOCLIP: Alexandra Ungureanu - Cups (When I'm Gone) feat. Transylvania College (Cover Version)

VIDEOCLIP NOU Alexandra Ungureanu feat Transylvania College Cups When I'm Gone HIT YOUTUBE 15 septembrie 2014 Anna Kendrick Cups Pitch Perfect's When I'm Gone official video
Alexandra Ungureanu - Cups (When I'm Gone) feat. Transylvania College (foto: Facebook)

Alexandra Ungureanu a lansat recent un nou videoclip oficial, pentru melodia "Cups" ("When I'm Gone"), în care apare împreună cu peste 100 de elevi de la Transylvania College (The Cambridge International School in Cluj) din Cluj-Napoca. Piesa este un cover după un cântec vechi american.

Alexandra Ungureanu - Cups (When I'm Gone) feat. Transylvania College (Cover Version). Official Video 2014


Alexandra Ungureanu - Cups (When I'm Gone) feat. Transylvania College, 15 septembrie 2014
Lyrics and Music: Luisa Gerstein, Heloise Tunstall-Behrens, A.P. Carter
Published by: BMG Rights Management GmbH / Peermusic
Imprimare pahare + cor copii - Sandy Deac, Cluj
Orchestratie, imprimare voci, chitari (Stefan Orfescu), mix&master- Mosquito Production , Gabriel Baruta
Regia: Mihaela Andoni (Mido studio)
(C) & (P) 2014

VERSURI (Lyrics):

I got my ticket for the long way run
Two bottle of whiskey for the way
And I sure would like some sweet company
And I'm leaving tomorrow, what you say?

When I'm gone (2x)
You're gonna miss me when I'm gone
You're gonna miss me by my hair
You're gonna miss me everywhere, oh
You're gonna miss me when I'm gone

When I'm gone (2x)
You're gonna miss me when I'm gone
You're gonna miss me by my walk
You're gonna miss me by my talk, oh
You're gonna miss me when I'm gone

I got my ticket for the long way run
The one with the prettiest of views
It's got mountains, it's got river's
It's got sights to give you shivers
But it sure would be prettier with you
by RotonMusicTV (YouTube)

Piesa "Cups" a devenit foarte cunoscută şi datorită interpretării actriţei americane Anna Kendrick din comedia muzicală "Pitch Perfect" (film SUA, 2012).

Anna Kendrick - Cups (Pitch Perfect's "When I'm Gone")


Music video by Anna Kendrick performing Cups (Pitch Perfect's "When I'm Gone") (Director's Cut). (C) 2013 Universal Music Enterprises, a Division of UMG Recordings, Inc.
AnnaKendrickVEVO (YouTube)

Cântecul original "When I'm Gone" a fost compus de A.P. Carter şi înregistrat prima oară în 1931 de Carter Family, grup american celebru de muzică country.

The Carter Family - When I'm Gone


The Carter Family - When I'm Gone - Remastered - by Country Music Experience (YouTube)

Image Courtesy of Alexandra Ungureanu - www.facebook.com/alexandra.ungureanu.16 (foto: Koblos Oszkar)

9 comentarii:

  1. Este excepţional cover-ul lansat de Alexandra Ungureanu! Îmi place foarte mult.
    De asemnea îmi place foarte mult şi cover-ul lansat de Anna Kendrick.
    Dar şi originalul sună bine, având în vedere perioada când a fost lansată, totuşi este o înregistrare bună, zic eu, aşa ca necunoscător, doar ce-mi spune auzul. :)
    Îţi mulţumesc mult, Cristi, că ai împărtăşit cu noi aceste minunăţii. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut versiunile cantecului Cups (When I'm Gone) ! :)

      Ștergere
  2. Super !...Mulțumim pentru publicare !...

    RăspundețiȘtergere
  3. superba piesa Alexandrei... adorabila prezenta si acompaniamentu elevilor! un videoclip minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut cel mai nou videoclip muzical al Alexandrei Ungureanu din 2014! :)

      Ștergere
  4. Mulțumesc pt versiunile oferite...eu nestiind-o decat pe cea a Diandrei care a castigat NextStar-ul...si care suna mai bine decat cea a Alexandrei (no ofense). Ar fi bine sa puneti si versiunea ei aici, nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu cine este Diandra, n-am timp sa urmaresc toate emisiunile de acest gen. O sa caut si interpretarea ei ca s-o ascult.

      Ștergere