marți, 23 septembrie 2014

Julio Iglesias împlineşte astăzi 71 de ani

Julio Iglesias melodii muzica videoclipuri data nasterii cati ani are nascuti azi aniversare Corazon de papel Crazy Amor Agua dulce agua sala Official Videos hituri YouTube Vevo
Julio Iglesias în concert (São Paulo, Brazilia, septembrie 2014, foto: Facebook)

Cântăreţul şi compozitorul spaniol Julio Iglesias îşi aniversează astăzi ziua de naştere, împlineşte 71 de ani. Julio Iglesias este artistul latin cu cele mai multe albume vândute din istorie, discurile sale fiind printre cele mai bine vândute din toate timpurile, conform statisticilor Sony Music Entertainment.
Happy Birthday, Mister Julio Iglesias!

Julio Iglesias - Corazón De Papel


Music video by Julio Iglesias performing Corazón De Papel. (C) 2003 Sony Music Entertainment (Holland) B.V.
JulioIglesiasVEVO (YouTube)

Julio Iglesias - Amor, Amor, Amor


Music video by Julio Iglesias performing Amor, Amor, Amor. (C) 1991 Sony Music Entertainment (Holland) B.V.
JulioIglesiasVEVO (YouTube)

Julio Iglesias - Crazy


Music video by Julio Iglesias performing Crazy. (C) 1994 Sony Music Entertainment (Holland) B.V.
JulioIglesiasVEVO (YouTube)

Julio Iglesias - Agua Dulce, Agua Salá


BlackTulip76 (YouTube)

Julio Iglesias - Ae, Ao


Music video by Julio Iglesias performing Ae, Ao. (C) 1988 Sony BMG Music Entertainment
JulioIglesiasVEVO (YouTube)

Photo Courtesy of Julio Iglesias - www.facebook.com/julioiglesias

8 comentarii:

  1. La mulţi ani din toată inima! Îmi place tare mult.
    Eram copil când am văzut filmul acela cu el portar la Real...

    RăspundețiȘtergere
  2. Super !...Mulțumim pentru suita aniversară !...

    RăspundețiȘtergere
  3. La mulți ani îi doresc și eu, deși el nu o să știe asta niciodată! :)
    Îmi place muzica lui și am ascultat cu plăcere melodiile propuse de tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut melodiile lui Julio Iglesias postate azi!

      Ștergere
  4. Foarte frumos omagiu ai adus, legendarului Julio Iglesias. Îmi place foarte mult vocea sa caldă şi tandră ce-ţi atinge sufletul. Dumnezeu să-i dea multă sănătate, mulţi ani de acum înainte să se poată bucura în tihnă de tot ce-a realizat! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut postarea cu melodiile lui Julio Iglesias! :)

      Ștergere