marți, 16 septembrie 2014

"Forever love", noua piesă a trupei Direcţia 5 (feat. Lidia Buble)! VIDEOCLIP (2014)

trupa Directia 5 feat Lidia Buble melodie noua 2014 videoclip official Forever love ultima piesa melodii HIT YOUTUBE Cristi Enache Marian Ionescu muzica de dragoste romaneasca

"Forever love" este cea mai nouă melodie de dragoste a trupei Direcţia 5. Piesa, compusă de Marian Ionescu pe versurile scrise de Raldia David, este interpretată în colaborare cu Lidia Buble.
Cântecul va face parte din viitorul album al formaţiei, "Rock'n Roll, Baby", care va fi lansat pe 31 octombrie, cu ocazia concertului de la Sala Palatului, Bucureşti. Videoclipul oficial al melodiei este regizat de Dan Petcan şi a fost difuzat în premieră luni, 15 septembrie 2014.
Enjoy!

directia 5 feat. Lidia Buble - Forever love (Official Video)


directia 5 feat. Lidia Buble - Forever love (Official Video) by Cat Music (YouTube). 2014

"Forever love este noul nostru single. Ne-am întâlnit cu Lidia Buble, a fost dragoste la prima vedere. Am înregistrat acest cântec cu speranţa că o să vă placă şi ne-a trecut prin cap să-i facem un videoclip. Direcţia 5 şi Lidia Buble vă doresc audiţie plăcută!", au spus membrii trupei Direcţia 5, potrivit www.mtv.ro.
După colaborarea cu Adrian Sînă pentru melodia "Noi simţim la fel", Lidia Buble a devenit celebră în lumea muzicală din România, videoclipul piesei adunând peste 8 milioane de vizionări pe YouTube până acum.

directia 5 feat. Alinka - Te iubesc (Official Video)



directia 5 featuring Alinka - Te iubesc by Cat Music (single nou, clip oficial)
by Cat Music (YouTube), 20 iul. 2015

directia 5 feat. Alinka - Te iubesc (New Video)
Noul single directia 5, extras de pe discul directia 5 - TE IUBESC (2015)
Muzica: Marian Ionescu
Versuri: Florin Dumitrescu
by Cat Music (YouTube)

Sursa foto: directia 5 - Google+

4 comentarii:

  1. Melodia este superbă. Îmi place enorm de mult. De asemenea colaborarea trupei Direcţia 5 cu Lidia Buble este foarte reuşită.
    Mie îmi place foarte mult de Lidia Buble, este foarte talentată, frumoasă, modestă şi sper să rămână aşa şi are o voce superbă,... m-a cucerit încă de când am auzit pentru prima dată melodia "Noi simţim la fel" şi o şi sustin în topurile muzicale pentru că merită din plin sustinerea şi atenţia mea şi a tuturor celor care iubesc muzica adevărată. Sper din toată inima mea să facă carieră de succes în muzică, pentru că are toate atuurile!
    Îţi mulţumesc mult, Cristi, că ne-ai făcut cunoascută melodia! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut noua melodie a trupei Directia 5! :)

      Ștergere
  2. Lidia Buble... are un nume care o descrie atat de bine, cel putin asa am simtit-o in aceasta melodie, nu o stiam. Baietii in schimb au foarte multe piese ce mi-au mers la suflet.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lidia Buble are o voce formidabila, de aceea a ajuns sa cante cu formatia Directia 5. Va canta live cu Directia 5 si la concertul de la Sala Palatului din 31 octombrie 2014.

      Ștergere