marți, 5 august 2014

VIDEO: Magical Europe. Timelapse by Stan Chang

Magical Europe Timelapse Video Stan Chang imagini 30 de tari europene Europa videoclip YOUTUBE 2014
Procida, Italia (foto: Stan Chang)

Stan Chang din Taiwan a realizat acest videoclip după călătoriile sale din ultimii doi ani prin treizeci de ţări europene...
Vizionare plăcută!

Magical Europe - Timelapse Video



One family, 2 cameras, 30 countries, 60 flights, 1000+ time lapse videos, 200,000+ images - almost 20 terabytes of data!
by Stan Chang (YouTube), 2014

Photo Courtesy of Stan Chang (Facebook)

6 comentarii:

  1. Mi-a plăcut mult mult de tot călătoria aceasta virtuală prin tările europene cu ajutorul filmuleţului, propus de tine, Cristi şi-ţi mulţumesc mult că l-ai împărtăşit cu noi. Am vizionat în tihnă filmuleţul până acum de cinci ori, în format Full Screen şi sunt fascinată de ce-am văzut şi-o să-l mai vizionez pentru că îmi place foarte mult cum este realizat. În timp ce-l vizionam mă gândeam că, singurul fenomen natural, pe care nu l-am văzut până acum îndeaproape, decât în imagini sau filmuleţe este aurora boreală. Ce mult mi-ar plăcea s-o pot vedea live! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este un fenomen foarte atractiv si cautat de fotografi, realizatori de filme documentare etc. :)

      Ștergere
    2. Ooo, da, Cristi pentru că este fantastic acest fenomen natural şi oricine l-ar dori să-l poată captura în toată splendoarea lui! Chiar şi mie mi-ar plăcea. :)

      Off topic: Am încercat să dau, Like, la postarea ta, pe toateblogurile, din păcate nu am reuşit, deoarece, nu mai apare butonul de apreciere în josul postării. Nu ştiu ce s-a întâmplat. Îmi pare rău. :(

      O seară minunată îţi doresc, Cristi. :)

      Ștergere
    3. Multumesc! Am rezolvat cu butonul. :)

      Ștergere