joi, 5 iunie 2014

Taxi — "Iubește-mă în doze mici!". VIDEOCLIP NOU (2014)

Trupa Taxi videoclip nou official Iubeste-ma in doze mici iunie 2014 melodie noua YOUTUBE clip amuzant Dan Teodorescu
Taxi - "Iubește-mă în doze mici!" (videoclip nou, 2014, secvenţă cu Ana Odagiu şi Vladimir Drăghia)

Trupa Taxi a lansat astăzi videoclipul oficial pentru noua melodie "Iubește-mă în doze mici!" în emisiunea "Neatza cu Răzvan şi Dani" de la Antena 1. Actorii Ana Odagiu şi Vladimir Drăghia sunt protagoniştii clipului regizat de Andrei Băltăreţu.
Enjoy!

Taxi - Iubește-mă în doze mici! [Official Video HD]



trupaTAXI (YouTube)

noul clip al trupei Taxi oficial Dan Teodorescu 2014 Iubeste-ma in doze mici YOUTUBE
Ana Odagiu şi Vladimir Drăghia (secvenţă din videoclipul trupei Taxi - "Iubește-mă în doze mici!", 2014)

Ana Odagiu Vladimir Draghia foto de la filmari poze secvente noul videoclip Dan Teodorescu Taxi Iubeste-ma in doze mici 2014
Ana Odagiu şi Vladimir Drăghia (secvenţă din noul clip al trupei Taxi - "Iubește-mă în doze mici!", 2014)

Sursa foto: trupa Taxi (Facebook)

6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Imi plac melodiile trupei Taxi de la aparitia formatiei in lumea muzicala din Romania! :)

      Ștergere
  2. Este superbă noua melodie a trupei Taxi. Iar videoclipul este fabulos şi amuzant! Îmi place foarte mult, totul!
    Îţi mulţumesc mult, Cristi, că ne-ai făcut-o cunoscută! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut cel mai nou videoclip al trupei Taxi! :)

      Ștergere
  3. Ințeleaptă recomandare, dar inima nu prea știe să calculeze doze !

    Trupa Taxi a scos din nou un cântec frumos. Bravo lor și mulțumiri ție că ni l-ai oferit !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poetii nu prea seamana cu restul lumii. :)) Imi pare bine ca ti-a placut cel mai nou cantec al trupei Taxi!

      Ștergere