marți, 24 iunie 2014

MELODIE NOUĂ: Ana Odagiu — "Noi doi". VIDEOCLIP (2014)

Ana Odagiu Noi doi videoclip nou iunie 2014 melodie noua piesa de dragoste muzica romaneasca cantec official video YOUTUBE
Ana Odagiu - "Noi doi" (piesă nouă, videoclip, 2014)

Actriţa Ana Odagiu a lansat ieri videoclipul oficial al primului ei single, "Noi Doi". Noua melodie este rezultatul primei colaborări compozitor - textier dintre Ana Odagiu şi Vladimir Drăghia.
Vizionare plăcută!

Ana Odagiu - Noi Doi - Official Video (2014)



Versuri: Vladimir Drăghia
Muzica: Ana Odagiu

by Fidentia MEDIA (YouTube)

Ana Odagiu a fost recent protagonistă în cel mai nou videoclip al trupei Taxi, "Iubește-mă în doze mici!".

Ana Odagiu - Noi Doi - Official Lyric Video



In 2014, Ana Odagiu a lansat primul ei single, "Noi doi" , muzica fiind scrisa chiar de artista, iar versurile apartinand lui Vladimir Draghia. Aranjamentul instrumental a fost facut de Mihai Pop.
Artista indrageste acest video-lyrics, cu atat mai mult cu cat acesta pastreaza amintirea tatalui sau, el fiind prezent la momentul inregistrarii piesei.

by Fidentia MEDIA (YouTube)

Photo Courtesy of Ana Odagiu (Facebook)

8 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Mi-a placut noua melodie a Anei Odagiu, "Noi doi", de prima data cand am ascultat-o, acum 2 saptamani. :)

      Ștergere
  2. E frumoasă melodia, Cristi. Observ că tu o ştiai de două săptămâni, iar eu am ascultat-o, acum, aici la tine, în premieră şi mă bucur foarte mult că ne-ai deschis această oportunitate şi îţi mulţumesc mult pentru asta. Ana Odagiu, are o vece plăcută şi e tare tare simpatică. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. E draguta melodia, pare un inceput promitator pentru Ana pe care eu o stiu mai de demult, de cand era doar o adolescenta, dar nu-mi aduc aminte exact de unde, un concurs televizat sau ceva. Cristi, daca iti amintesti, ajuta-ma tu! :-) Imi aduc aminte ca imi placea de ea inca de pe atunci.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A participat la "Vocea Romaniei", "Megastar"... Eu o stiu pe Ana Odagiu de la "Serviciul Roman de Comedie". :)

      Ștergere
    2. Cred ca de la Megastar o stiu, merci Cristi!

      Ștergere