sâmbătă, 10 mai 2014

Eurovision 2014. Vote for Romania — Entry No. 6!

Eurovision Song Contest 2014 Votati 06 pe 10 mai Paula Seling si Ovi Miracle videoclip TVR YOUTUBE poze scena imagini cantareti romani fotografii melodie cantec hit muzica Copenhaga Danemarca Denmark Copenhagen

Thank you Team Miracle for all your support! Just one more step and our Miracle will come true! Vote 06 on the final. You can vote up to 20 times. Join Us. Together we can make miracles!

Vă mulţumim tuturor pentru susţinere! Am ajuns atât de departe datorită fiecăruia dintre voi. Un singur pas şi miracolul nostru se va împlini. Votaţi 06 în finală. Puteţi vota de 20 de ori. Împreună putem crea miracole!


Paula Seling and Ovi (Romania)








Dragilor, găsiţi mai jos numerele la care ne puteţi vota din fiecare ţară, aşa că anunţaţi-vă prietenii şi încărcaţi-vă telefoanele. Ne puteţi vota de 20 de ori de la acelaşi număr.

Team Miracle, attached you can find the numbers where you can vote Romania on the final. So, let all your friend know about it, charge your phones and prepare to make miracles! You can vote up to 20 times from the same number.




România s-a calificat în Finala Eurovision 2014! Paula Seling şi Ovi - "Miracle" (video, semifinală) - TVR (YouTube)



Hai România!

8 comentarii:

  1. Mi-e darg de ei de nu mai pot! Daca n-o sa fiu acasa la 3 p.m. (atata e la mine cand va fi spectacolul in Europa), o sa-mi inregistrez concursul! Le tin pumnii, oricum!
    Succes Paula si Ovi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Paula Seling si Ovi se vor clasa intre primii 5 in Finala Eurovision 2014, aceasta e parerea mea! :)

      Ștergere
  2. Uite că ziua cea mare a venit şi am nişte emoţii, Cristi, de nici nu-ţi poti imagina, deşi sunt convinsă că Paula Seling şi Ovi, vor da tot ce au mai bun în ei şi vor străluci!! Aştept cu sufletul la gură marele moment din această seară când Paula şi Ovi, ne vor fascina, ne vor încânta sufletul şi ne vor bucura inimile!
    Eu le doresc din toată inima mea mult mult succes. Şi aşa cum ai spus şi tu, Cristi, acelaşi sentiment ca şi tine îl nutresc şi eu în ceea ce-i priveşte pe Paula şi Ovi şi a lor melodie Miracle. Am ascultat mai multe melodii din concurs, la care m-am gândit că ar fi posibile favorite însă, pentru mine, Paula şi pe Ovi, sunt câştigătorii şi nimic absolut nu-mi poate schimba părerea!! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur vor straluci in finala pentru ca sunt doi artisti experimentati si foarte valorosi, iar melodia este deosebita! :)

      Ștergere
    2. Da, Cristi! Aseară, Paula Seling şi Ovi, au strălucit! Au fost geniali! Pentru mine, ei sunt câştigătorii şi cred că încă pentru mulţi mulţi alţii!
      Restul, sunt doar alţi oameni cu nişte melodii!
      Sunt foarte foarte tristă, Cristi, pentru rezultatul acesta neaşteptat şi nedorit. :(

      Ștergere
    3. De acord! Paula si Ovi au fost superiori celorlalti concurenti.

      Ștergere
  3. Si cand colo, surpriza! Sau nu! Cine sa mai inteleaga gusturile oamenilor!?
    Sa ai zi faina!

    RăspundețiȘtergere