joi, 10 aprilie 2014

NEW: Passenger - "Whispers" (Official Video). 2014

Passenger a lansat recent oficial un nou videoclip, pentru melodia "Whispers".
Piesa dă şi titlul viitorului album care va apărea în luna iunie, 2014.

Vizionare şi audiţie plăcute!


Passenger - Whispers (Official Video)



Passenger - Whispers (Official Video)
New album 'Whispers' will be released worldwide in June 2014.
Directed by Jarrad Seng
Edited by Jason Eshraghian
by Passenger (YouTube)

Sursa foto: Passenger (Facebook)

10 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca v-a placut videoclipul melodiei Passenger - "Whispers"!

      Ștergere
  2. All I need is whispers, in a world that only shouts ..... Adevarat! Foarte frumoasa melodie. Are o voce distincta, cred ca a-i recunoaste-o oricand. Super!

    RăspundețiȘtergere
  3. Este absolut superbă şi această melodie a lui Passenger.
    Eu îndrăgesc Passenger de când a lansat "Let Her Go" de care nu mă satur şi-o ascult cu aceeaşi emoţie ca şi prima dată de zeci de ori / zi şi cu certitudine la fel va fi şi cu melodia "Whispers", care îmi place foarte mult, Cristi şi îţi mulţumesc mult că ne-ai făcut-o cunoscută. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu rămân la "domnişoară nu pleca" ;)

    RăspundețiȘtergere