miercuri, 30 aprilie 2014

Capre în copaci (Maroc). FOTO

Poze cu capre căţărătoare din Maroc... "Miercurea fără cuvinte", episodul 158 din seria de postări cu imagini...

poze amuzante cu capre in copaci de argan din Maroc capre cataratoare in pomi postare fotografii blog cu imagini Morocco trees climbing goats funny
Tree climbing goats - Morocco - Photos Source

Goat in a tree
Goat in a tree - Morocco - Photo made by Johan Versteeg (Flickr)

goats in an argan tree
goats in an argan tree - Essaouira, Morocco - Photo made by Pepette89 (Flickr)

Capre sugli alberi, Marocco
Capre sugli alberi - Marocco - Photo made by Kristel (Flickr)

capra marocchina, Essaouira
capra marocchina - Essaouira - Photo made by Kristel (Flickr)

Copyright All Rights Reserved. All photographs are the properties of the authors.

"Miercurea fără cuvinte" a început la Carmen.

32 de comentarii:

  1. :) Tare interesant! Am văzut aşa ceva şi în România, e drept pe arbuşti mai mici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Our neighbor has goats and one likes to climb up the bushes along our fence, but I never thought those little hooves would be capable of climbing trees! So fun!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. These goats from Morocco are capable of everything. :)) Thanks for visiting!

      Ștergere
  3. O zi bună, liniștită și frumoasă îți doresc ! Să ai spor la tot ce faci !

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce simpatice sunt! :-)
    Eu am fost surprinsa sa le vad printre palmieri. Cred ca s-ar fi catarat si in palmieri daca ar fi avut macar cateva crengi! :-) O sa vi le arat curand.
    Numai bine, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce haioase sunt!
    Am deschis un nou blog, poate ai placerea sa-l urmaresti...
    Numai bine si te astept pe la mine http://gandurisiintrebarisecrete.blogspot.se/

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt tare nostime imaginile cu năstrușnicele căpriţe. Îmi place foarte mult alegerea ta, Cristi.
    Mie îmi trezesc amintiri frumoase cu "alpinistele" noastre, aşa le numeam eu şi cu fratele meu Alex, pe caprele noastre care se căţărau peste tot, mai ales când le duceam la păscut şi care hrenuiau atunci când trebuia să le adunăm şi să ne întoarcem acasă, pentru că nu le plăceau să pască numai cocoţate pe stânci greu accesibile, pe pâraie abrupte şi prin arbuşti. Erau culmea, dar totodată şi cei mai buni antrenori de atletism, aşa ziceam noi! Scoteau untul din noi! :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. Fantastice imagini ! M-am deletat îndelung privindu-le !!!
    Mulțumesc Cristi :)!

    RăspundețiȘtergere
  8. :))) Ce tare! :)) Daca frunzele nu vin la capre se duc la frunze caprele! Pomii care produc capre! :)))
    Capra din ultima foto pare ca ma priveste drept in ochi, mirandu-se ca ma mir de ea! :))
    Zile fericite sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este amuzant instantaneul, de aceea am si postat poza. :)) Numai bine!

      Ștergere
  9. Ha, ha, ha, am vazut si la noi asa capre alpiniste! Caprele nu mor de foame!

    RăspundețiȘtergere
  10. Tare nebunatice sunt caprele! Stiu ca am avut si eu la tara...

    RăspundețiȘtergere
  11. Ha, ha! Sunt atat de simpatice! Ma gandesc cum o fi pe bietul stapan sa le adune si sa le duca acasa! :D
    Numai bine, draga Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unii zic ca proprietarii tin legate caprele in copaci pe suporturi improvizate ca sa atraga turistii. :)) Toate cele bune!

      Ștergere