duminică, 2 martie 2014

Paula Seling şi Ovi - "Miracle". Câştigătorii Eurovision România 2014

Paula Seling si Ovi Miracle Finala Eurovision Romania 2014 video clip TVR 1 martie Brasov live youtube Copenhaga Eurovision Song Contest winners 03

Paula Seling şi Ovi Jacobsen au câştigat aseară Finala Eurovision România 2014 cu melodia "Miracle" şi vor reprezenta ţara noastră la Eurovision Song Contest în luna mai la Copenhaga (Danemarca). Piesa câştigătoare este compusă de Ovidiu Cernăuţeanu (Ovi), Phillip Halloun, Victor Forberg Skogberg şi Frida Amundsen.
Paula Seling şi Ovi au mai reprezentat România la Concursul Muzical Eurovision, obţinând locul al treilea în finala de la Oslo în anul 2010, cu piesa "Playing With Fire".

Felicitări, aţi fost cei mai buni!

Paula Seling şi OVI - Miracle (câştigătorii Finalei Eurovision România 2014) Live Braşov 1 martie 2014



Paula Seling și Ovi vor reprezenta România la Eurovision Song Contest 2014. Hai România! Finala a fost transmisă în direct pe TVR1, TVR HD, TVR Internațional și online pe TVR+.
by TVR (YouTube)

Sursa foto: Paula Seling (Facebook)

UPDATE 27 aprilie 2014: MIRACLE - Paula Seling & OVI (Eurovision 2014 - ROMANIA, Official Video)



Director: Alex Ceausu
Written by: Ovi Jacobsen, Philip Halloun, Frida Amundsen
Dancers: Judith State, Mircea Andrei Ghinea
by Paula Seling (YouTube)

UPDATE 8 mai 2014: România s-a calificat în Finala Eurovision 2014! Paula Seling şi Ovi - "Miracle" (video, semifinală)



Paula Seling şi Ovi, reprezentanţii României la Eurovision Song Contest 2014, au calificat ţara noastră în Marea Finală. Ei au intrat în concurs pe poziţia a 15-a interpretând piesa "Miracle". Marea Finală este în direct la TVR1 pe 10 mai, de la ora 22:00. Hai România!
by TVR (YouTube)

8 comentarii:

  1. Au meritat din plin, Paula Seling şi Ovi, să câştige. Crede-mă, Cristi, nicio clipă nu m-am gândit că ar fi posibil ca ei să nu fie câştigătorii, eram foarte sigură că ei vor câştiga şi aş îndrăzni să spun că mi s-a împlinit şi mie o dorinţă. Vroiam să câştige, îmi doream asta, trebuia să fie aşa, pentru că melodia este superbă, interpretarea excepţională, acompaniamentul şi nu în ultimul rând ei sunt super talentaţi si au voci excepţionale. Despre ei doi, totul numai la superlativ!
    Mă bucur nespus de mult că, Paula Seling şi Ovi, vor reprezenta ţara noastră la Eurovision! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ma asteptam sa castige Paula Seling si Ovi cu "Miracle", dar nu credeam ca va fi asa de stransa lupta cu ocupanta locului doi, Mirela Boureanu Vaida. :)

      Ștergere
  2. Nici nu stiu ce cinta.Probabil ceva cu multa simtire, specific Paulei Seling.Nu stiu pentru ca sint marcat de "plecarea" lui Al Di Meola.Nici n-am putut sa ascult nimic.Nici macar de-ale lui.
    Sa-ti fie senina primavara si tot anul- si toti anii- care urmeaza!

    RăspundețiȘtergere
  3. Din cate stiu Romania { adica Televiziune Romana } n-a platit inca taxa de participare de vreo doua sute de mii de euro pe care-o implica participarea noastra la Eurovizion . Fireste nu-i timpul trecut insa...daca nu vor plati in timp util mare lucru de nu vom fi eliminati din start . Decat Paula Selling si Ovi ....mai bine concura Stefan Banica si le tragea alora un rock and roll sa ne pomeneasca ! Mergea " Bubulina " la mare fix la danezi !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bubulina gospodina

      Dorm, mănânc, beau și fumez,
      Îmi zice lumea că sunt obez,
      Stau în pat la televizor,
      Mă uit la sud-americane până mor.

      O iubesc, mă iubește
      De dimineață îmi face pește
      Pe la prânz bagă-o tocană,
      Dar sunt român, ce naiba!-i spun : „Vreau și-o pastramă !”

      (Refren:)
      Bubulina, gospodina,
      Îți gătește până când cade lumina,
      Bubulina, gospodina,
      N-are pace dacă nu-ți face ce-ți place.

      Zice : „Caviar, saumon fumé ?”
      Mă uit la ea și-o-ntreb : „Ce-i aia, bre ?”
      Zic : „N-am nevoie, eu am mileu
      Și am un pește lung de sticlă pe teveu.”

      Ea se pare că-i fericita,
      Și eu-s la fel, dar mai vreau o clătită,
      Am cu ea doi copii mai scunzi,
      Nu sunt copii înalți, dar-s foarte profunzi.

      (Refren)

      Are un văr, pe Nea Manole,
      De cate ori îl vede îi dă fasole,
      N-am nimic, poa' să stea la masă,
      Iar după aceea vreau să-l vad afară din casă.

      E normal, se poate spune,
      Să trecem prin momente rele sau bune
      Însă mie mi-e totuna,
      Ca Bubulina mea, să știi, nu e niciuna !
      :)))

      Ștergere
    2. Esti mare dom'le ! Respect !

      Ștergere