marți, 14 ianuarie 2014

Fotografii superbe din lume

Am ales de pe Flickr 10 imagini superbe pentru episodul 143 din seria "Miercurea fără cuvinte".
Happy Wordless Wednesday!

Grand Canyon Clouds and Light
Grand Canyon Clouds and Light - Photo made by Mark Betts (Flickr)

A happy dog
A happy dog - Fjaerland, Norway - Photo made by Knut P. Bøyum (Flickr)

Aqua -アクア-
Aqua - Lamma Island, Hong Kong - Photo made by Ateens Chen (Flickr)

Green-winged Teals
Green-winged Teals - Photo made by Jeff Bray (Flickr)

Mount McKinley
Mount McKinley - Taken at Denali National Park in Alaska. - Photo made by Daniel Leifheit (Flickr)

Strasburgo
Strasburgo - Photo made by Jedidi (Flickr)

Behind You !!
Behind You! - London Underground - Photo made by Michael Summers (Flickr)

The Alaska Highway
The Alaska Highway - Photo made by Brad Tombers (Flickr)

Love Photography
Love Photography - Photo made by Luis Valadares (Flickr)

Sun setting on the Carmargue
Sun setting on the Camargue - France - Photo made by hisdream (Flickr)
Copyright All Rights Reserved. All photographs are the properties of the authors.

"Miercurea fără cuvinte" a început pe blogul lui Carmen.

Recomandări blogosferice: domnu' ioCristianaAlexandraDanielEmil.

16 comentarii:

  1. Natura e fantastică! Imaginile pe care le-ai ales demontrează încă o dată aceasta! Greu mi-am desprins privirea de prima imagine, m-a fermecat cu frumuseţea ei! Sunt absolut superbe imaginile pe care le-ai ales. Toate!!
    Sunt încântată de ceea ce-am văzut. Îţi mulţumesc mult, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. oooo! Toate sunt deosebit de frumoase, însa cea cu cateii si cea cu caii îmi plac mai mult!
    Noapte buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Super fain...de o sensibilitate aparte toate imaginile!
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buni prieteni ai omului, cainii si caii! :) As muta caii in Marele Canion! :)
    Sunt, evident, superbe imaginile! Nici nu stiu de ce ma apuc sa subliniez evidenta! :)
    Zile fericite sa ai!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. Superbe fotografii! Lumea asta este minunata, iar unii stiu asa de frumos sa "culeaga" minunatiile din jur.
    Numai bine, Cristi! :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt super tari fotografiile, dar trebuie sa mentionez ca la Strasbourg am fost si eu. Asa imi place cand descopar in fotografiile altora locuri in care am fost :D

    RăspundețiȘtergere