luni, 9 decembrie 2013

VIDEOCLIP NOU: Andra şi Marius Moga - Atâta timp cât mă iubeşti

Andra VIDEOCLIP NOU Atata timp cat ma iubesti MOGA Marius feat featuring YOUTUBE OFICIAL VIDEO clip melodie noua 2013 lansare cel mai
Andra feat. Marius Moga - Atata timp cat ma iubesti
Andra a lansat oficial în această dimineaţă un nou videoclip, pentru melodia "Atâta timp cât mă iubeşti" care este interpretată împreună cu Marius Moga.
Vizionare plăcută!

Andra feat. Marius Moga - Atata timp cat ma iubesti (official video HD)


Andra feat Marius Moga - Atata timp cat ma iubesti (official video HD) by MediaProMusic (YouTube)

Muzica: Fely Donose, Marius Moga
Text: Fely Donose, Marius Moga, Marius Ivancea, Gabi Istrate
Chitari: Nicu Patoi
Backing Vocals: Liviu Teodorescu, Marius Moga
Mix: Sean Gould
Master: Dave McNair Mastering LA

TDM Piesa compusa in tabara de muzica TDM Paltinis 2013
(C) 2013 Produsa de Marius Moga @ DeMoga Music pentru Media Pro Music

Andra feat. Liviu Teodorescu - Asa e dragostea (Official Video)


by MediaProMusic (YouTube)

Sursa imagine: AndraMusic (Facebook)/ Foto (C): Bogdan Moldovan

8 comentarii:

  1. Îmi place videoclipul. E reuşit. Transmite multă emoţie. Şi melodia m-a cucerit încă de la prima audiţie şi tot aici la tine, Cristi, am ascultat-o pentru prima dată.
    Îţi mulţumesc mult că ni l-ai făcut cunoscut. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Faină piesă și fain videoclip.
    Piesa mi-a plăcut de prima oară când am auzit-o. Andra are o voce caldă, care transmite emoție.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este! Videoclipul este pe masura piesei si a valorii indiscutabile a Andrei.

      Ștergere
  3. Chiar imi place! e fain :) O seara super!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, este foarte bine realizat clipul Andrei! Seara placuta! :)

      Ștergere
  4. Mie îmi place cum compune Marius Moga! Mult! Şi dacă asociez melodiile lui cu Andra, atunci succesul este garantat!. Nu ştiam melodia şi a fost o surpriză plăcută. Tu Cristi eşti mereu pe fază cu noutăţile! Parcă ai avea un serviciu de informaţii la purtător!!! O seară bună îţi doresc.

    RăspundețiȘtergere