marți, 26 noiembrie 2013

ALBUM NOU. Bruce Springsteen - High Hopes (Lyric Video). Cover-ul zilei (46)

melodie noua video nou Bruce Springsteen album High Hopes
Bruce Springsteen va lansa un nou album, intitulat "High Hopes", la data de 14 ianuarie 2014.

Melodia originală care dă titlul acestui material discografic a fost compusă şi lansată de muzicianul Tim Scott McConnell în anul 1987. Şi The Havalinas, formaţia lui McConnell, a înregistrat o versiune a cântecului în 1990.

Piesa face parte de asemenea din albumul "Blood Brothers" (EP, 1995) lansat de Bruce Springsteen şi E Street Band.

"High Hopes" este primul single din al optsprezecelea album de studio semnat de Bruce Springsteen care va apărea anul viitor.

The Havalinas - High Hopes


by akis29 (YouTube)

Bruce Springsteen - High Hopes (Lyric)


by BruceSpringsteenVEVO (YouTube)
Music video by Bruce Springsteen performing High Hopes. (C) 2013 Bruce Springsteen

Sursa imagine: Wikipedia

6 comentarii:

  1. Melodia este superbă, Cristi. Ambele variante îmi plac în egală măsură.
    Trebuie să recunosc că, Bruce Springsteen, îmi place foarte mult, chiar am câteva piese favorite din repertoriul său.
    Despre, The Havalinas, nu ştiu absolut nimic, cântă excelent şi am să mai caut melodii ale lor!
    O zi minunată îţi doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The Havalinas este formaţia lui Tim Scott McConnell, muzicianul care a compus melodia originala "High Hopes". Si eu am aflat azi in premiera despre aceasta trupa cand am pregatit postarea cu noul album al lui Bruce Springsteen, O zi buna!

      Ștergere
  2. "High Hopes", o super melodie! Merita toate felicitarile!

    RăspundețiȘtergere
  3. Un mare artist! O voce cu totul speciala.

    RăspundețiȘtergere