miercuri, 9 octombrie 2013

Peisaje de munte (10). Elveţia (Switzerland)

Peisaje montane superbe din Elveţia fotografiate de Dominic Kamp...

Jungfrau Mountain
Jungfrau Mountain

St. Moritz from Muottas Muragl
St. Moritz from Muottas Muragl - Taken from the top of Muottas Muragl, a minor summit situated near St. Moritz in Switzerland

Valley of the Stars
Valley of the Stars - View from Lauterbrunnen valley to the Matterhorn

The Sky so close
The Sky so close - Taken on Rigi Kulm (1800m) near Luzern at Vierwaldstädtersee, Switzerland

St. Moritz from Muottas Muragl
St. Moritz from Muottas Muragl - Taken from the top of Muottas Muragl, a minor summit situated near St. Moritz in Switzerland

Lauterbrunnental from Wengen
Lauterbrunnental from Wengen - Taken at Wengen, near Interlaken, Switzerland

Sarnersee am Abend
Sarnersee am Abend

The lone companion
The lone companion

Deeper into Lauterbrunnental
Deeper into Lauterbrunnental

Ascending over the Sky
Ascending over the Sky - This image has been taken on top of the Rigi mountain near Lucerne, Switzerland.

Photos license: Copyright All Rights Reserved Dominic Kamp - Flickr

Miercurea fără cuvinte a început la Carmen.

29 de comentarii:

  1. Absolut superbe! Ador muntele, cu tot ce inseamna el, deci aceste imagini sunt fix pe gustul meu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut aceste imagini din Elvetia! :)

      Ștergere
  2. gal diana cristina9 octombrie 2013 la 11:18

    Minunate imaginile ! Wow!

    RăspundețiȘtergere
  3. Incantatoare imagini! Felicitari fotografului pentru astfel de poze!

    RăspundețiȘtergere
  4. Peisaje recunoscute in lumea intreaga ca fiind deosebit de frumoase. Fotografiile redau perfect!
    Happy WW! ☆★☆★☆★☆★☆

    RăspundețiȘtergere
  5. Absolut minunate fotografiile si vazand-o pe prima sunt cu un pas mai aproape in a accepta invitatia colegului mei de a vizita Elvetia!

    RăspundețiȘtergere
  6. Splendide peisajele! Încântătoare! Fără nicio undă de îndoială o spun, Cristi, muntele, ne oferă privelişti de vis, linişte, măreţie, energie şi prietenie! Cine se face prieten cu muntele are numai de câştigat. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Total superb! Ultima foto imi place cel mai cel!
    E! Cand am fost acolo, azi dimineata, nu era ceata! :)) Mai dau o fuga acum, sa vad luminile! Si apoi ma trezesc din vis si-mi vad de ce am de facut!

    RăspundețiȘtergere
  8. Probabil recunosti oriunde peisajele elvetiene, asa cum si ale noastre ne sunt familiare cand le vedem in poze.

    RăspundețiȘtergere
  9. Să ai o noapte liniștită și faină.

    RăspundețiȘtergere
  10. Incantatoare toate fotografiile din Elvetia, niste peisaje ireale. A treia insa, acel cer noptatic plin de stele, mi-a taiat rasuflarea. Arata ca intr-o poveste fantastica., te astepti sa apara, plutind, duhurile.
    As vrea sa preiau acea fotografie, pe blogul Zinnaida, la pagina de duminica viitoare a jurnalului de femeie. Se poate ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toate pozele sunt Copyright All Rights Reserved Dominic Kamp. Daca adaugi link catre sursa - Flickr, cred ca e posibil.

      Ștergere
    2. Nu am reusit ! :( Cred ca nu m-am priceput.

      Ștergere
    3. Acum am reusit ! Vino sa vezi, daca vrei ! :)

      Ștergere
  11. Fotografii excelente!
    Seară plăcută îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  12. Locuri si imagini de vis, cred ca oricine si-ar dori sa ajunga sa sa le vada !

    RăspundețiȘtergere