vineri, 20 septembrie 2013

VIDEOCLIP NOU: Holograf - Roua dimineţii

Trupa de muzică rock Holograf a lansat astăzi în mediul online un nou videoclip, pentru melodia "Roua dimineţii". Noua piesă va apărea pe coloana sonoră a filmului "Ultimul zburător".

"Single-ul Roua dimineţii are o notă mai dură, însă pe care noi o considerăm absolut normală, pentru că Holograf a fost şi este o formaţie rock, iar clipul nu face decât să exprime această parte mai dinamică a trupei." - Iulian Vrabete (basistul formaţiei Holograf)

Holograf - Roua dimineţii (Official Video)



(C) & (P) MediaPro Music Entertainment 2013

6 comentarii:

  1. Foarte frumos, mi-au placut dintotdeauna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a placut Holograf dintotdeauna. faina piesa.

    RăspundețiȘtergere
  3. E superbă melodia, Cristi, de asemenea şi videoclipul îmi place foarte mult. Toate melodiile trupei Holograf sunt excepţionale, nu te plictiseşti de ele, cel puţin eu, le pot asculta non-stop şi mă bucur mult mult de tot că, ei, continuă să facă muzică de calitate. La un moment dat eram tare îngrijorată când, Dan Bittman, a trecut prin acea experienţă neplăcută pe care o ştim cu toţii şi îmi era teamă că ei se vor opri. Mă bucur enorm de mult că nu s-a întâmplat asta! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place Holograf de vreo 20 de ani. Este cea mai buna trupa din Romania la ora actuala dupa opinia mea.

      Ștergere