luni, 23 septembrie 2013

Știrea de la ora 5 (poezie de Gabriela Chişcari)

Cu două ore în urmă

Pe Calea Victoriei

Două zâmbete s-au ciocnit

Mortal,

Fără șanse de

Recuperare.

Au sângerat tristețile,

Cocoșate de impact,

Neputințele,

Adunate în priviri exersate,

Au plâns trecuturile,

De încercări eșuate,

De spleen

Și

De iubiri micșorate,

Stereotipic,

Pe un singur suflet.

S-au desprins măștile

Trasate perfect

Peste obraji

Și au murit

Pe asfalt,

În pași de trecători

Neatenți.


Cu două ore în urmă

Pe Calea Victoriei

Două zâmbete s-au ciocnit

Irecuperabil,

Redundant,

Până au crescut

Într-un singur

Zâmbet,

Într-o singură

Persoană,

Într-o singură

Iubire.


Sursa: ChGabriela's Blog

10 comentarii:

  1. O ştire dintr-asta să tot auzim zilnic. Foarte frumoasă poezia.
    Îmi place foarte mult alegerea ta, Cristi.
    Îmi plac mult scrierile, Gabrielei. Eu i le citesc, cred că de mai bine de un an, chiar dacă nu i-am spus-o niciodată, o admir foarte mult pentru ceea ce scrie.
    Îţi mulţumesc mult, Cristi, că ai împărtăşit cu noi această poezie minunată şi te felicit şi te admir totodată pentru că promovezi oameni valoroşi care merită toată atenţia noastră. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Si eu ii urmaresc blogul Gabrielei de vreo 2 ani.

      Ștergere
    2. Intotdeauna postările tale au pus în lumină lucruri varloroase şi întotdeauna când am putut avea acces la internet te-am citit cu mare plăcere. De data aceasta m-am răsfăţat cititnd această poezie plină de farmec.Voi vizita imediat blogul Gabrielei.
      Numai bine Cristi!

      Ștergere
    3. Multumesc mult! Toate cele bune!

      Ștergere
  2. Superba poezia. Foarte frumos din partea ta sa promovezi oamenii talentati. Felicitari Gabriela!

    RăspundețiȘtergere