sâmbătă, 8 iunie 2013

Mick Hucknall (Simply Red). Aniversarea zilei



Mick Hucknall, fostul solist vocal al celebrei formaţii britanice Simply Red, îşi aniversează astăzi ziua de naştere, împlineşte cincizeci şi trei de ani. Trupa Simply Red şi-a încheiat activitatea în anul 2010.
Am ales pentru această postare următoarele hituri: "Stars", "If You Don't Know Me By Now", "Something Got Me Started" şi "Money's Too Tight".

Vizionare şi audiţie plăcute!

Simply Red - Stars



Simply Red - If You Don't Know Me By Now



Simply Red - Something Got Me Started



Mick Hucknall - Money's Too Tight (To Mention)- Live at Hammersmith Apollo (2013)



"Îmi place vinul roşu pentru că este mai sofisticat, mai complex şi mai matur. Semănă un pic cu mine, nu mai e tânăr, dar nici bătrân încă." - Mick Hucknall

Sursa foto: Wikipedia

12 comentarii:

  1. Sunt absolut superbe melodiile pe care le-ai selectat, Cristi! Le-am reascultat cu multă bucurie. Îmi plac mult de tot! De asemenea îmi place foarte mult vocea lui Mick Hucknall, ... e caldă, tandră, cuceritoare! M-am simţit foarte bine aici la tine şi-ţi mulţumesc mult!
    O zi minunată îţi doresc Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Englezii stiu intr-adevar sa faca muzica. ... si nu numai. De asta imi plac mie mult de tot :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hihi ! Si daca iti place vinul alb si dulce, ce inseamna ?! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase melodii !Nu le-am ascultat demult,dar mi-au creat o stare de bine.Si imi place vinul rosu pentru ca....

    RăspundețiȘtergere
  5. Off topic!
    :) Am schimbat sablonul zilele astea si cum imi muta lista de bloguri, am scos-o si cand am vrut sa o pun la locul obisnuit nu am mai gasit nimic.
    Asa se intampla ca am pierdut multe informatii si cum blogurile erau la un click distanta, nu stiu nici o adresa pe de rost. Asa ca am asteptat sa treci tu pe la mine! :)) Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aha, am priceput! Incurcate sunt caile bloggingului. :))

      Ștergere
  6. Bună Cristi!
    Sunt superbe melodiile!
    Seară frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere