miercuri, 29 mai 2013

Peisaje de munte - 9

"Am învățat că toată lumea vrea să trăiască pe vârful unui munte, fără să știe că adevărata fericire este în felul în care urci pantele abrupte spre vârf." - Gabriel García Márquez









Sursa imagini: FAVIM.COM

Particip la "Miercurea fără cuvinte" alături de Carmen, Fosile, Geanina, Liviu, Alexandra, Doru, Kadia, Elena, Alexandru, Kristi, Delicii...

33 de comentarii:

  1. Frumosi muntii din pozele tale.
    Pe care din ei ai fost?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Peste tot am fost. Computerul face minuni.

      Ștergere
    2. Nu se compara calcatul cu piciorul (propriu) , vazutul cu ochii tai si fotografiatul pentru a pastra frumusetea linga tine.

      Ștergere
    3. Normal ca nu se compara. Deocamdata ma multumesc cu muntii de la noi. Pentru alti munti exista computerul.

      Ștergere
  2. Nemaipomenite imagini, muntii sunt fantastici...

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase privelişti montne.
    Să ai o zi liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună Cristi!
    Superbe imagini!
    Zi frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Wow! Foarte expresive imaginile, iar cuvintele lui Marquez sunt perfect adevarate. Farmecul tine pana ai ajuns in varf. O data acolo, devine banal.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a placut si mie cugetarea lui Gabriel Garcia Marquez. Era pacat sa n-o postez azi.

      Ștergere
  6. eu nu vreau sa traiesc in varf de munte insa sa vizitez varfurile din cand in cand , da! mai ales asa frumuseti! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Banuiesc ca e o metafora. Aproape toti isi doresc la un moment dat sa ajunga in varf, sa aiba succes. :)

      Ștergere
  7. Interesant citatul! Si foarte adevarat...
    Cat despre fotografii, sunt superbe. Iubesc muntele!

    RăspundețiȘtergere
  8. Excelentă alegerea ta, Cristi, atât imaginile cât şi citatul. Se completează perfect şi fac un întreg!
    Trebuie să recunosc că la finalul fiecărei zile sau după atingerea fiecărui obiectiv propus şi îndeplinirea unei misiuni cu brio, mi se confirmă ceea ce spune, atât de adevărat, Gabriel Garcia Marquez!
    O seară cât se poate de frumoasă îţi doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Frate ...de la a doua imagine { cum dracu a ajuns nebuna aia tocmai acolo ? }incolo, este exact ceea ce trebuie sa fie : Slava lui Dumnezeu ! Exceptionale fotografii si...sa-i dea Dumnezeu sanatate celui ce le-a executat . Fireste nu-s din Romania ...Uitandu-ma la inaltimea acelor munti...parca l-asi contrazice putin pe Marquez ca un om ce am facut destul alpinism la viata mea chiar daca sunt bucurestean : fericirea ...este sa ajungi in varful muntelui ...cum anume o faci asta tine de ...abilitati si mai ales de vreme !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Marquez nu se refera strict la ascensiunile montane, sensul cugetarii lui este mult mai larg. Pozele sunt din zone diferite ale lumii. N-am mentionat locurile unde sunt realizate fotografiile, trebuia sa fac niste "sapaturi" si-mi lua mai mult timp.

      Ștergere
  10. Absolut superbe! :)
    O incantare! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  11. Peisaje dumnezeiești! Aș vrea să ajung și eu pe vârful unui munte pentru asemenea priveliști ....Frumoase, frumoase!

    Happy WW, Cristi! și ....O seară faină!

    RăspundețiȘtergere
  12. Da. Peisaje care-ti taie respiratia. Foarte frumoase!
    Noapte buna, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. hmmm ...ce dor nebun de munte mi-ai făcut :)
    senzaționale fotagrafii !

    RăspundețiȘtergere