vineri, 31 mai 2013

La mulţi ani, Nicu Alifantis! Aniversarea zilei

Nicu Alifantis
Nicu Alifantis îşi aniversează astăzi ziua de naştere, împlineşte cincizeci şi nouă de ani. Anul acesta, marele cantautor sărbătoreşte 40 de ani de carieră.

Cel mai recent proiect al lui Nicu Alifantis este "Mozaic", albumul şi cartea fiind deja lansate luna aceasta.
"A fost o poveste de dragoste, spusă în diferite feluri, graiuri, aidoma unui mozaic.
Un amalgam de ritmuri şi stiluri muzicale, de instrumente clasice şi exotice, de sonorităţi neaşteptate, precum o îmbrăţişare deosebit de tandră. 14 cântece dedicate femeii, dragostei şi prieteniei, fiecare cu istoria sa."
Nicu Alifantis

La mulţi ani, Maestre!

Nicu Alifantis - Pasul tău (Mozaic, 2013) / Versuri: Nichita Stănescu



Nicu Alifantis - Annabel Lee (Mozaic, 2013) / Versuri: Ion Horea



Nicu Alifantis - Cântec de iubire | LIVE - Europa FM / Versuri: Nina Cassian



Nicu Alifantis şi Marius Baţu - Cântic di sârmâniţă (Cântec de leagăn) - cântec armânesc / Versuri: Zahu Pană

12 comentarii:

  1. La multi, multi ani maestrului. Voce de exceptie, cariera de exceptie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nicu Alifantis mi-a facut copilaria mai frumoasa. Este un mare artist.

      Ștergere
  2. La mulţi ani, fericiţi !, multă multă sănătate şi numai împliniri, îi doresc din toată inima mea, maestrului Nicu Alifantis, am un mare respect şi admiraţie infinită pentru dânsul! Mie toate melodiile sale îmi plac şi ador vocea sa caldă şi tandră şi cu mult drag îl ascult întotdeauna!
    Am reascultat cu bucurie, toate melodiile pe care le-ai ales şi cântecul armânesc, este un cântec extrem de frumos, cred eu că este un cântec de legăn, mi-a atins sufletul, însă, cu ruşine spun Cristi, nu cred că am înţeles versurile aşa cum sunt, doar am intuit puţin traducerea lor şi-mi pare aşa rău că nu ştiu.
    O seară minunată îţi doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Primele doua melodii apartin albumului "Mozaic" lansat in luna mai. Piesele sunt in premiera pe acest blog alaturi de "Cantec de iubire".
      O seara placuta! :)

      Ștergere
    2. Aşa este, Cristi. Trebuie să recunosc că, am ascultat melodiile de pe noul album, chiar din ziua când Nicu Alifantis a fost invitat la Europa Fm şi-a cântat live în Europa Express, de aceea am spus că le-am reascultat cu bucurie, pentru că aşa este. :)

      Ștergere
    3. Inseamna ca ai o memorie buna. Emisiunea a fost pe 12 aprilie.

      Ștergere
  3. Uitasem ca-i aniversarea "braileanului " ! Daca din intamplare -ti citeste blogul ...din partea mea : LA MULTI ANI NICU ALIFANTIS !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu daca va afla de aceasta postare, dar stiu precis ca apreciaza bloggerii. Ni s-a adresat zilele trecute pe Facebook. :)

      Ștergere
  4. La multi ani si din partea mea, o admiratoare a muzicii lui Nicu Alifantis. Ii doresc multa sanatate si putere sa-si continue cat mai mult cariera artistica exemplara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ne va incanta multi ani de acum incolo cu muzica lui, sunt sigur. :)

      Ștergere
  5. La multi ani ii doresc lui Nicu Alifantis, un minunat artist,cu o voce calda,ce-ti merge la suflet !Un om modest,ce s-a impus prin daruirea sa,''cantului'' adevarat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Care compune muzica pe versurile unor mari poeti romani...

      Ștergere