joi, 16 mai 2013

EUROVISION 2013, prima semifinală. Ţările favorite la câştigarea concursului

Dintre piesele prezentate la Malmö, în prima semifinală Eurovision, cel mai mult mi-au plăcut melodiile reprezentantelor Danemarcei (Emmelie de Forest) şi Rusiei (Dina Garipova). Danemarca şi Rusia au şanse mari la câştigarea concursului, după opinia mea.

Mâine, voi prezenta melodiile mele favorite din cea de-a doua semifinală care va fi transmisă astăzi în direct la TVR, de la ora 22:00.

Emmelie de Forest - Only Teardrops (Denmark) - LIVE - 2013 Semi-Final (1)



Dina Garipova - What If (Russia) - LIVE - 2013 Semi-Final (1)



Din prima semifinală, s-au calificat în finala Eurovision 2013 următoarele ţări: Republica Moldova, Lituania, Irlanda, Estonia, Belarus, Danemarca, Belgia, Rusia, Ucraina şi Olanda.

6 comentarii:

  1. Tare mult mi-a plăcut și mie melodia Danemarcei, foarte fain ritm...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este o melodie compusa special pentru Eurovision. Asa am observat. Si prezenta scenica a fost deosebita.

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Are o voce extraordinara reprezentanta Rusiei la Eurovision 2013.

      Ștergere
  3. Ambele melodii sunt frumoase, Cristi. Fiecare are frumuseţea ei... Fiecare melodie va avea publicul ei. O zi minunată îţi doresc, Cristi! :-)

    RăspundețiȘtergere