duminică, 3 februarie 2013

Icelandic Horse...

Life in Pictures - 77


Courtesy of PHOTOFORUM.ru / (C) Photographer: John Aavitsland / Place: Iceland

Continuarea la Costin Comba.

28 de comentarii:

  1. Foarte frumoasa imaginea, Cristi!
    Mie imi sugereaza, eliberare si libertate!
    Atat peisajul de munte cat si calul, sunt printre favoritele mele, iar alegerea ta imi place foarte foarte mult!
    O duminica minunata si relaxanta iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. mirific peisajul iar calul imi da o senzatie de libertate si frumusete

    RăspundețiȘtergere
  3. Incredibil de frumos! Daca as reusi sa fac o asemenea poza cred ca as putea spune ca am vazut un colt din rai .. si nu glumesc! O duminica frumoasa iti doresc !

    RăspundețiȘtergere
  4. Admirabil peisaj si un exemplar deosebit!
    Searã placutã îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Zau daca nu e mai frumos decat multe femei ! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Pur și simplu ....minunat !! Ador caii...emană eleganță....libertate...tandrețe...ufff, cât îi iubesc :)
    Mulțam de postare , mi-a ajuns la inimă:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Superb calul .Este unul din cele mai nobile animale..

    O seara placuta!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma gandesc doar cum ar fi sa alerg pe un astfel de cal intr-un astfel de peisaj...

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumos cal! Deosebit!
    O noapte buna, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  10. Imaginea imi aminteste filmul Spirit - Armasarul Vestului Salbatic (original, Spirit: Stallion of the Cimarron - 2002) Imi aminteste de film prin maretia peisajului dar si prin imaginea calului (care nu seamana cu armasarul, dar seamana putin cu... iubita lui (daca-mi amintesc bine) :)
    In 2003 nominalizat la Oscar – categoria Cel mai bun film de animatie (lungmetraj) si nominalizat la Globul de Aur pentru cel mai bun cantec original
    Un film despre Spiritul Liber care nu poate fi invins.
    Si muzica e super! ”Run Free”, ”I will always return” / Hans Zimmer, Bryan Adams
    Excelent film, din punctul meu de vedere; excelenta imagine – desi facuta departe de America! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. este de o frumusete ireala...suplu,elegant,delicat,sprinten...
    pare ca a poposit o clipa ca sa ne privim in ochi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @pandhora: Probabil i-a fost atrasa atentia de catre prezenta fotografului. :)

      Ștergere