luni, 4 februarie 2013

Cuvinte-cheie (Keywords) căutate pe Internet - 39

Cuvânt-cheie (Keyword)
Am ajuns astăzi la episodul numărul treizeci şi nouă dedicat cuvintelor-cheie căutate pe Internet care au adus vizitatori blogului meu.

Hai să vedem ce-au căutat de fapt pe Google, Bing etc. majoritatea internauţilor care au ajuns aici în ultima perioadă de timp!

1. imagini despre dragoste si chin

2. cu pisicute pe nume mircea

3. ce pot scrie si eu despre poezia raiul

4. cele mai triste poze de despartire

5. vine capra de la munte 2

6. deodata am auzit ploaia venind

7. jocuri vrei sa te imbogatesti austria

8. youtube stramosii omului

9. betivi in crama

10. tort cu masina pe care sa scrie la multi ani

11. bancuri cu poze

12. nelu stratan in armata cand am plecat

13. gaina belgiana

14. poze caini albi si foarte frumosi

15. aniversam 10 ani de existenta

16. as dori propozitii cu lei, leii, lupi, lupii, urs

17. cel mai rapid patiser

18. aratari pui de gaina

19. cum blochez interviul prietenilor pe facebook

amuzant
Computer - o relaţie de lungă durată

8 comentarii:

  1. Pisicute pe nume Mircea? =))) Serios ai ceva asemanator cu aceasta cautare? Si cu "vine capra de la munte"! =)))
    ZI colorata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am inceput sa le descifrez... A cautat poze cu pisicute in care sa apara si numele Mircea. :)) O zi buna, Andreea!

      Ștergere
  2. Pisicuta nu trebuia sa aiba nume de domnisoara, lanaga mircea? foarte tare poza aia cu radacini, macar stim ca suntem conectati la realitate, sau nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cgv: Vedem data viitoare ce nume mai apar. Tineti aproape! :))

      Ștergere
  3. Printre mult alte expresii, mie cele mai interesante imi par
    "ce pot scrie si eu despre poezia raiul " - probabil cauta un referat, apoi
    "aniversam 10 ani de existenta", nu stiu ce-ar vrea sa gaseasca,
    "aratari pui de gaina" -suna tare ciudat!
    Iti doresc o seara cat se poate de frumoasa, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. toate ca toate, dar a găsit capra aia care vine de la munte? :)
    o seară faină!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred... Cauta partea a doua. :)) O seara placuta, Călin!

      Ștergere