joi, 28 februarie 2013

Cuvinte-cheie căutate pe Internet - 41



Am ajuns la un nou episod amuzant despre cuvintele-cheie căutate pe Internet datorită cărora a fost vizitat blogul meu în ultima vreme. Ce au dorit să găsească de fapt pe Google, Bing etc. majoritatea vizitatorilor care au ajuns aici, puteţi vedea mai jos.

1. mesaje de la multi ani pentru un fotbalist

2. filme gratis cu castele si imparati

3. animale nostime cu cuvinte

4. imagini haioase rau te prapadesti

5. rima amuzanta arici

6. chuck norris cu limba scoasa

7. fluturi in ploaie

8. vorbe haioase despre salata de fructe

9. fluture badminton

10. multumiri pentru interpetarea unei melodii

11. imagini pentru compuneri

12. my hero compunere 100 cuvinte

13. povestire despre iarnă cu cuvinte

14. propozitii cu melci

15. cele mai amuzante imagini scrise

16. buna ziua te rog multumesc audio gh zarafu

17. compunere despre momentul magic al rasaritului de soare intr-o zi de vara

18. cugetari foarte interesante

19. poze cu cei mai buni colegi cu scris

20. o prajitura pentru persoana iubito

21. imagini cu flori de pepene

22. prajitura cu eugenie

23. cele mai frumoase poze cu cristian

24. felinar cu betiv

7 comentarii:

  1. :D Ultima a fost cireasa de pe tort, cum Dunmezeu arata un ''felinar cu betiv ''

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe Chuck Norris cu limba scoasa parca as vrea sa-l vad si eu! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca-'ntotdeauna m-am amuzat citind expresiile. Una mai interesanta ca alta.
    Interesanta mi se pare expresia "cele mai frumoase poze cu cristian". Acum ma intreb eu: care Cristian?- Ai avea ceva de munca, Cristi, sa postezi pe blog poze cu cateva milioane de romani care poarta numele Cristian.
    O seara minunata iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta imi mai trebuie... Si asa imi ocupa destul timp blogul. O seara placuta, Stefania! :)

      Ștergere
  4. Cele mai amuzante imagini scrise...:))
    Chiar e totul posibil....

    RăspundețiȘtergere