vineri, 8 februarie 2013

Bancurile zilei - 6

Un şofer gonea cu 180 km/h. Vede o maşină de poliţie în oglindă şi accelerează. După o vreme, renunţă şi trage pe dreapta. Poliţistul îi spune:
- Am avut o zi groaznică şi vreau sa ajung acasă, aşa că zi-mi o scuză bună şi te las să pleci!
- Acum trei săptămâni, nevastă-mea a fugit cu un poliţist. Când te-am văzut în spate, am crezut că vrei să mi-o aduci înapoi.

Un cerşetor avea obiceiul, timp de 20 de ani, să cerşească în fiecare duminică în faţa aceleaşi biserici şi tot de 20 de ani un om îi dădea în fiecare duminică câte zece lei. Într-o duminică cerşetorul primeşte doar un leu de la bărbatul respectiv, la care cerşetorul nedumerit îl întreabă:
- Timp de 20 de ani mi-ai dat câte zece lei şi acum, dintr-odată îmi dai numai un leu, ce s-a întâmplat?
- Păi să vezi: a intrat băiatul meu la facultate, are nevoie de multe cărţi, îmi cere bani mulţi şi am hotărât să fac economii cât se poate.
Cerşetorul, foarte nervos şi nemulţumit:
- Păi bine măi omule, tu îţi ţii băiatul la facultate pe banii mei!

Marin îl vede pe Ion că tăia un copac cu un briceag şi-l întreabă:
- Ioane, n-ar fi mai simplu să foloseşti toporul?
- Ba da, dar sunt plătit cu ora!

La bijutier, soţia probează o brăţară masivă de aur.
Ea :
- Ce părere ai? Îţi place?
El, uitându-se discret la preţul afişat:
- Nuuu, te îngraşă!

Un trecător trece pe lângă o poartă pe care scria “Atenţie, câine rău!”. Spre mirarea lui, când se uită în curte, vede o javră mică şi amărâtă. Trecătorul, mirat, întreabă:
- Dar cum poate un căţel atât de mic să fie rău?
Căţelul îi răspunde:
- Sunt rău că nu pap tot laptele!

Atenţie, câine rău!


Sursa foto: sorinelradu.blogspot.com

20 de comentarii:

  1. Deci, poza e demențială ... :)
    Bancul cu cerșetorul e tare. Îți dai seama ce tupeu pe om de își ține feciorul pe banii cerșetorului ...
    Zi faină, Cristi și un week-end minunat!
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  2. =)))) Geniale toate! Cel cu cersetorul a fost clar cel mai amuzant. Omul isi vroia leafa ca de obicei... :)))
    Zi colorata sa ai, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi pentru buna dispozitie :)) zi faina sa ai :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut bancurile! O zi buna, Ciprian! :)

      Ștergere
  4. :) am ras :) bancurile si-au atins scopul

    RăspundețiȘtergere
  5. :))) Excelente bancurile, Cristi, am ras copios! Imaginea de asemenea e, fabuloasa! M-au inveselit si-ti multumesc mult de tot!
    O zi minunata iti doresc, Cristi! :)

    Iti multumesc mult mult de tot! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut postarea. O zi buna, Stefania! :)

      Ștergere
  6. Foarte bune toate, dar cel cu cersetorul... reprezinta atat de bine o mana de oameni...

    RăspundețiȘtergere
  7. Super tare :)))...la mal de mare a adus zâmbete ;), mulțam fain .....

    RăspundețiȘtergere
  8. Bună Cristi!
    Superbe bancurile!
    Poza îmi place mult!
    Un weekend excelent îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte tari bancurile ! Salutari Cristi :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Poza asta e bestiala nu am ce spune:))

    RăspundețiȘtergere