marți, 8 ianuarie 2013

Elvis Presley este nemuritor

Elvis Presley melodii vechi de dragoste cantece romantice I cant help falling in love Love me tender
Elvis Aaron Presley (8 ianuarie 1935 - 16 august 1977)
Elvis Presley, Regele Rock 'n' Roll-ului, ar fi împlinit astăzi şaptezeci şi opt de ani. Datorită muzicii şi filmelor în care a jucat Elvis a devenit nemuritor.

Elvis Presley - Love Me Tender



Elvis Presley - Suspicious Minds



Elvis Presley - Blue Suede Shoes



Elvis Presley - Johnny B. Goode



Elvis Presley - Can't Help Falling in Love



Sursa foto: last.fm

28 de comentarii:

  1. Este o legenda..E trist ca a murit asa de tanar..Probabil ar mai fi putut produce cateva piese bune...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Doar: In mod sigur, Elvis Presley ar fi cantat pana la varsta la care a cantat si Sinatra. Bun venit pe aici!

      Ștergere
  2. Nu sunt eu fan Elvis, dar nici nu pot sa imi spun ca imi displace :) zi faina sa ai

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place la nebunie piesa Can't Help Falling in Love... e una din preferatele mele!

    RăspundețiȘtergere
  4. Uite cum, fără să ne înţelegem în prealabil, ne-am "împărţit" subiectul; tu ai venit cu piese cunoscute, eu cu piese mai puţin cunoscute :)
    şi ceva total off-topic: gravatarul tău de la comentarii (la mine pe blog cel puţin) duce total altundeva...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E acelasi gravatar, dar am schimbat motto-ul. :)

      Ștergere
    2. nu zic că ar fi altul, zic că dacă dai click pe el te duce taman altundeva, la un alt blog :)

      Ștergere
    3. Am inteles, Călin. Foarte curios, incurcate sunt caile Internetului. :)

      Ștergere
  5. Ai perfecta dreptate, Cristi, prin muzica sa, Elvis Presley este nemuritor.
    Exceptionala selectia ta de melodii, le-am ascultat si re re ascultat cu multa placere si cu aceeasi emotie cu care le ascult mereu.
    Iti multumesc mult, pentru momentele minunate pe care le-am petrecut aici la tine!
    O seara minunata iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am cautat ceva timp sa gasesc clipurile, sunt putine inregistrari de calitate cu sunet si imagine pe You Tube. O seara placuta, Stefania! :)

      Ștergere
  6. Mi-a facut placere sa le reascult! Multumesc Cristi!
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  7. nemuritor si iubit de toate generatiile!

    RăspundețiȘtergere
  8. Un mare artist. Viata lui a fost cu mult mai plina si mai faimoasa decat a altor artisti care au trait pana la batranete. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Dina: Asa este, realizarile lui artistice exceptionale rezista in timp.

      Ștergere