sâmbătă, 10 noiembrie 2012

UB40 - Red Red Wine. Cover-ul zilei - 33


Neil Diamond a compus cântecul "Red Red Wine" pe care l-a lansat în anul 1968 odată cu albumul "Just for You".

Neil Diamond - Red Red Wine



UB40 a lansat o versiune reggae în anul 1983.

UB40 - Red Red Wine



Sursa imaginii: Wikipedia

"Red Red Wine"
(originally by Neil Diamond)

Red, red wine
Go to my head
Make me forget that I
Still need her so

Red, red wine
It's up to you
All I can do, I've done
But memories won't go
No, memories won't go

I'd have thought
That with time
Thoughts of her
Would leave my head
I was wrong
And I find
Just one thing makes me forget

Red, red wine
Stay close to me
Don't let me be alone
It's tearin' apart
My blue, blue heart

16 comentarii:

  1. Superba melodia, Cristi. De ceva vreme nu am mai ascultat-o.
    Am ascultat fiecare varianta si ambele imi plac in egala masura! Nu pot sa fac diferente chiar daca, sunt mai familiarizata cu, UB40, insa Neil Diamond are o voce exceptionala!
    Iti multumesc mult, pentru clipele minunate pe care le-am petrecut aici, la tine!
    O zi minunata iti doresc, Cristi, in continuare, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Majoritatea suntem obisnuiti cu versiunea lui UB40. O seara placuta, Stefania!

      Ștergere
  2. UB40,una din trupele preferate, multumesc,am reascultat cu mare placere!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună Cristi!
    Este trupa mea preferată!
    Mulțumesc!
    Un weekend excelent să ai!

    RăspundețiȘtergere
  4. Se aude bine ce pot sa zic ... bv, o seara faina iti doresc :D:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Desi imi place mult Neil Diamond,nu pot sa fiu nedrept.
    Varianta UB40 este mult mai faina.
    Nu multe reinterpretari a unor piese sint atit de reusite ca aceasta.
    Sa-ti fie bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Fosile: Foarte mare interpret si compozitor... O sa mai postez piese de-ale lui Neil Diamond. Toate cele bune!

      Ștergere
  6. Pe mine m-ai nimerit cu Neil Diamond... Foarte bine mi-a picat. Mulţumesc!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Îmi place versiunea UB40, fiindcă îmi place foarte mult muzica reggae.
    Duminică plăcută, Cristi !

    RăspundețiȘtergere
  8. Da.. imi este cunoscuta doar varianta UB40.. poate ca din aceasta cauza imi place mai mult. :)
    Zi buna!

    RăspundețiȘtergere