sâmbătă, 10 noiembrie 2012

Picturile lui Childe Hassam (6)

Frederick Childe Hassam (n. 17 octombrie, 1859, Dorchester, Boston, Massachusetts - d. 27 august, 1935, East Hampton, New York) a fost un celebru pictor impresionist american.

A Rainy Day, New York



Flags, Columbus Circle



Elms, East Hampton, New York



Parc Monceau, Paris



The Manhattan Club



Lilies



In a French Garden



Boy with Flower Pots



Poppies, Isles of Shoals I



After Breakfast



Back of the Old House



La Bouquetiere et la Latiere



Cityscape



Lower Fifth Avenue



The Barnyard



Moonlight, the Old House



La Fruitiere



Avenue of the Allies, Great Britain, 1918



The Holly Farm



The Brush House



Courtesy of frederickhassam.org / Creative Commons License

Frederick Childe Hassam


6 comentarii:

  1. Wow ....interesante picturi si totodata frumoase :) o zi faina

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm ...din această serie am două favorite :) Lilies și Poppies, Isles of Shoals I :) ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur mult, Cristi, ca ai continuat seria de picturi din colectia, artistului Frederick Childe Hassam. Le-am admirat cu multa placere. Filmultetul de asemenea imi place mult.
    De data aceasta, doua din ele mi-au atras atentia in mod deosebit si-am zabovit mai mult la ele. Boy with Flower Pots, care m-a dus cu gandul la fratele meu si-am retrait cateva scene din copilarie noastra.
    De asemenea si The Barnyard, care mi-a amintit de bunicul meu. El, sarmanul, era asa de grijuliu, incat animalele din gospodarie, sa nu duca lipsa de nutret, iarna. Vara, mereu aduna mult fan si-l aranja, asa, in capite, sa-i fie la indemana...
    O zi minunata iti doresc, Cristi, cu mult drag! :)



    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va continua seria picturilor lui Childe Hassam. O zi buna, Stefania!

      Ștergere