marți, 6 noiembrie 2012

Picturile lui Childe Hassam (4)

Frederick Childe Hassam (1859 - 1935) a fost un celebru pictor american impresionist, ilustrator şi litograf.

Brooklyn Bridge in Winter



Bridge at Old Lyme



Church at Old Lyme



The Victorian Chair



A City Fairyland



Notre Dame Cathedral, Paris, 1888



Bastille Day, Boulevard Rochechouart, Paris



Old Mumford House, Easthampton



Nocturne, Railway Crossing, Chicago



The Breakfast Room, Winter Morning



Idle Hours



The Table Garden



Afternoon Sky, Harney Desert



Seaweed and Surf, Appledore



Little Old Cottage, Egypt Lane, East Hampton



A Fisherman's Cottage



Courtesy of frederickhassam.org / Creative Commons License

Poate vrei să vezi şi Picturile lui Childe Hassam (3).

4 comentarii:

  1. Foarte frumoase picturile, pe care le-ai selectat din nou, Cristi! Childe, fara doar si poate, este un pictor al luminii si-al frumusetii. Ce mult imi place cum ilustreaza in picturile sale, scene de pe strazi si scene rustice, peisajele, portrete... Absolut toate picturile imi plac!
    O seara minunata iti doresc, Cristi, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Are lucrari deosebite intr-adevar. O seara placuta, Stefania! :)

      Ștergere
  2. Hmm ...azi mă răsfăț cu ce am găsit la tine :). Mi-au plăcut ;)!

    RăspundețiȘtergere