marți, 30 octombrie 2012

Marius Baţu (Poesis). Aniversarea zilei


Marius Baţu, unul din fondatorii grupului de muzică folk Poesis, îşi aniversează astăzi ziua de naştere, împlineşte 53 de ani.

La mulţi ani, Maestre!

Marius Baţu - Cântec şoptit / Muzica: Poesis, versuri: Zaharia Stancu



Marius Baţu - 2000 de ani / Muzică şi versuri: Dinu Olăraşu



POESIS - Alb / de pe albumul "Creanga de Aur", lansat în 2012 de grupul POESIS (Marius Baţu şi Eugen Baboi)



Nicu Alifantis şi Marius Baţu - Cântic di sârmâniţă (Cântec de leagăn) / Muzica: Nicu Alifantis, versuri: Zahu Pană (cântec armânesc)

10 comentarii:

  1. Mi-a facut placere sa le ascult. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. o sa caut mai multe informatii despre Marius Baţu ...chiar m-ai facut curios...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merita sa asculti melodiile grupului Poesis. Marius Baţu a cântat de-a lungul carierei in Cenaclul Flacăra, cu Pasărea Colibri si Holograf, Nicu Alifantis, Ducu Bertzi si cu alti artisti.

      Ștergere
  3. Am ascultat cu multa multa placere, Cristi, toate melodiile pe care ni le-ai propus spre ascultare, in zi aniversara. Ii doresc si eu multi ani fericiti sarbatoritului, tare ne mai incanta inimile cu melodiile sale. Eu l-am descoperit putin mai tarziu, si prima melodie care am ascultat-o si care m-a cucerit, incat mi-am, downloads pe telefon si mi-am activat-o ca semnal pentru mesaje si o lasam sa ruleze pana se termnina, apoi citeam mesajul primit, a fost "Cântec şoptit".
    Iti marturisesc sincer, Cristi, sunt foarte foarte placut surprinsa de Nicu Alifantis si Marius Batu, cantand acest minunat cantec de leagan in armâna (de data aceasta am gasit traducerea si m-am bucurat foarte mult). Eu oricum, in fiecare seara, vin aici la tine, s-o ascult pe Teja- Un trandafir, chiar daca o ascult de cateva ori si peste zi. Chiar imi place foarte mult.
    Iti multumesc mult, Cristi pentru momentele minunate pe care le-am petrecut, aici, la tine!
    O seara minunata iti doresc, Cristi, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. La mulți ani ! Să fie sănătos și vesel ! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Hmm..a trecut ceva timp de când nu am mai ascultat Cântic di sârmâniţă..iar am fredonat :). Mulțam mumos ;)

    RăspundețiȘtergere