vineri, 19 octombrie 2012

Fotografii uimitoare din colţuri diferite ale lumii



Dacă o fotografie valorează o mie de cuvinte, 75 valorează... 75.000? Nu putem să cuantificăm emoţiile din spatele imaginilor, dar expresia „What a wonderful world” pare să fie cea mai potrivită când ne referim la cea mai recentă colecţie de fotografii publicată recent de Twisted Sifter, informează Business Magazin.
Strânse de la fotografi din întreaga lume, fotografiile prezintă ipostaze inedite în care au fost surprinşi oameni, fenomene - mai mult sau mai putin naturale, animale.

SURSA FOTO: twistedsifter.com

Căluţ de mare



Ploaie în ziua nunţii, Manila, Filipine



Felix Baumgartner



Călugări meditând, cascada Pongour, Vietnam



Luptători Kung Fu, China



Un elefant întâlneşte un leu de mare



Podul suspendat Capilano, Vancouver, Canada



Apus de soare, Indiana, SUA



Audrey Hepburn, portret - Artwork by Craig Alan



Utah, SUA



Hawaii, SUA



Articol integral - "Minunaţiile lumii in 75 de imagini - GALERIE FOTO" pe businessmagazin.ro.

16 comentarii:

  1. Exceptionale fotografiile, Cristi, arta, la cel mai inalt nivel!
    Absolut toate imi plac, insa, am cateva favorite: portretul realizat din persoane, care m-a impresionat foarte mult. Apusul de soare,- eu, niciodata n-am mai vazut un apus atat de frumos. Calugarii maditand si imaginea din Hawaii.
    Ce m-a uimit inca foarte tare, imaginea din Utah... e incredibil cum, in pamantul acela sterp si crapat, cresc totusi flori! Uluitor!

    O noapte linistita iti doresc, Cristi, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E linkul catre cele 75 de imagini la inceputul si finalul postarii, daca vrei sa vezi toata galeria foto. Seara faina, Stefania! :)

      Ștergere
  2. Superbe pozele, calugarii din cascada vietnameza si florile din desert sunt incredibile, de fapt toate imi plac, iar felinele la apa imi sunt dragi in mod special ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar voiam sa te felicit sincer pt postarile de pe blog din aceasta saptamana, ca zau in fiecare zi am gasit aici un articol si/sau poze cu adevarat simpatice si interesante + sustinatoare de moral !

    RăspundețiȘtergere
  4. Calugarii sunt într-adevar impresionanti!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoase fotografiile ! Avem o lume atat de minunata si de colorata (in comparatie cu alte planete); ar trebui sa ne facem mai mult timp si sa ne bucuram de ea. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Louis Armstrong avea mare dreptate...what a wonderful world :)....
    Mi-a plăcut această postare!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Fantastice imaginile! Intotdeauna exprima mai mult decat cuvintele, oricat am nega :|
    Ador imaginea cu calutul de mare :D

    RăspundețiȘtergere