duminică, 28 octombrie 2012

Eros Ramazzotti. Aniversarea zilei


Eros Ramazzotti, cel mai prolific muzician italian din toate timpurile, îşi aniversează astăzi ziua de naştere, împlineşte 49 de ani.

Ramazzotti a lansat multe cântece devenite ulterior hituri. Am ales pentru această postare piesele Parla Con Me, Più Bella Cosa, Cose della vita şi Un' Emozione Per Sempre.

Vizionare plăcută!

Eros Ramazzotti - Parla Con Me (Italian Text)



Eros Ramazzotti - Più Bella Cosa



Eros Ramazzotti and Tina Turner - Cose della vita (Live in München 1998)



Eros Ramazzotti - Un'Emozione Per Sempre

6 comentarii:

  1. Melodia mea preferata este "Cose della vita" interpretata in duet cu Tina Turner - merci pentru ca mi-ai amintit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am ascultat cu multa placere toate melodiile pe care ni le-ai propus, Cristi. Mie imi place foarte mult Eros Ramazzotti. Ador vocea lui usor nazala si putin agresiva. Toate melodiile lui imi plac! E un interpret pe care-l ascult cu multa placere in orice moment al zilei, fara sa ma plictisesc vreodata si-i doresc din tot sufletul meu multi ani fericiti,... tare ne mai incanta sufletele cu melodiile lui.
    Foarte mult imi place postarea ta. Iti multumesc din tot sufletul meu pentru momentele minunate pe care ni le-ai oferit!
    O noapte linistita iti doresc, Cristi si-o noua saptamana excelenta, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca iti place postarea! O saptamana buna, Stefania! :)

      Ștergere
  3. Frumos...nu îl mai ascultasem de mult . Mulțam frumos ...și îți las și eu un duet ce îmi place mult ...

    http://youtu.be/LIN2M3r9kxw

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Crisa: E un cantec frumos, multumesc! Anastacia are o voce minunata.

      Ștergere