joi, 20 septembrie 2012

Râsul este sănătos!

Două curţi alăturate. Câinele unuia dintre vecini latră în continuu.
- Deci m-am săturat, nu mai suport, vin imediat…
După un sfert de oră, se întoarce, câinele lătra în continuare.
- Ce ai făcut mă atât de mult timp? Ai plecat de un sfert de oră şi câinele ăla tot latră!
- Am mutat câinele la noi în curte, să vedem cum le convine lor asta!

- Alo, Asociaţia pentru Protecţia Animalelor? Trimiteţi pe cineva de urgenţă să salveze un animal chinuit!
- Dar ce s-a întâmplat, stimată doamnă?
- Poştaşul s-a suit într-un copac din curtea mea şi îmi agresează verbal câinele…

O blondă fuge din cinci în cinci minute până în holul blocului şi se uită în cutia poştală. O vecină curioasă o întreabă:
- Aşteptaţi vreo scrisoare importantă?
La care blonda:
- Nu, dar lucrez la calculator şi pe ecran scrie întruna: “You’ve got mail!”

Accesorii pentru câini





Sursa imagini: funnyjunksite.com

12 comentarii:

  1. Chiar e santatos :D dupa o zi de lucru :)) ultima poza e criminala :D zi faina

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc din tot sufletul meu, Cristi, pentru clipele de buna dispozitie pe care ni le-ai oferit. Acum, ma simt excelent!
    O seara minunata, vesela si relaxanta iti doresc, Cristi, iar pentru maine o zi splendida iti doresc, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bune glumele!
    Imaginile cu cateii sunt superbe !
    o seara cat mai placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Oricând e binevenită o porție bună de râs.
    Pozele cu cățelușii sunt minunate.
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ultima poză e ucigătoare ! :)))))
    Mulțumesc pentru bancuri, mi-au plăcut.
    Dacă ar exista o competiție a blogurilor (acum îmi amintesc chiar că există, dar nu crec că există categoria asta) aș desemna blogul tău ”cel mai pozitiv blog” ! E constant vesel și luminos, prietenos și cald, cu umor și muzică de cea mai bună calitate, cu fotografii inedite, întotdeauna superbe; fără răutăți, fără văicăreli, fără mizerii, fără porcării. Te felicit încă o dată, Cristi !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pentru apreciere, Zina! Cat voi avea timp pentru blog voi incerca sa mentin stacheta sus. :)

      Ștergere
  6. @Allure: In primul rand la psihic. :)

    RăspundețiȘtergere