marți, 7 august 2012

Râsul este sănătos!

După consultaţia medicală, doctorul îi spune pacientului:
- Aveţi probleme mari cu nervii…
- Aşa o fi, domnule doctor… De la pescuit mi se trage…
- Cum de la pescuit?! Pescuitul e o activitate liniştită, relaxantă…
- Nu e deloc liniştită şi relaxantă, dacă nu ai permis de pescuit!

- Chelner!
- Da, domnule.
- Te rog să îmi mai rumeneşti puţin puiul!… Îmi mănâncă toată salata!

Trei beţivi bat la uşa unei doamne. Femeia deschide uşa, dar rămâne surprinsă! Unul dintre beţivi:
- Am venit să-l conducem pe soţul dumitale acasă, dar nu ştim care dintre noi este.

Bulă merge la medic şi este luat în primire:
- Care e problema ta, tinere?
- Vedeţi, visez de două săptămâni găini care joaca fotbal… Vreau să scap de aceste vise.
- Mda,… ia aceste pastile începând de azi şi nu o să mai visezi găini care joacă fotbal!
- Pot să încep să le iau de mâine?
- De ce ?
- Păi, vedeţi… azi e finala şi nu vreau să o pierd!


Mathura, India, 26 iulie 2010


Source: Flickr

18 comentarii:

  1. Imi plac mult bancurile tale pentru ca nu le citesc si in alta parte. O zi friguroasa sa ai. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ala cu bula e cel mai tare:)) pe de alta parte, poza aia...nu e de ras...arata saracia din India si viata de acolo...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @crisego: In imagine sunt participanti ai unui festival anual din India. :)

      Ștergere
  3. :)) bună pastila de râs! Mulţumesc, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  4. :)))) :))))))) :))))) poza e mortala! ... toti se iau de somalezi, eu cred ca eu gresit natia :)))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @OchiiVerzi: Pentru cine nu are timp sa citeasca mai postez cate o poza. :))

      Ștergere
  5. Iti dai seama ce ar fi daca poza ar fi reala :))...Asa faceam si eu dar la troleu :Dma agatam de sptele lui :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Iti multumesc din suflet, Cristi, pentru pastila de ras pe care ne-ai oferit-o! Cel cu bula la medic este cireasa de pe tort, m-am amuzat copios. Iar imaginea pe care ai ales-o, este colosala.
    Iti doresc o noapte linistita si racoroasa, Cristi, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. hi hi
    mai bine dispus in aceasta dimineata
    o idee interesanta de a posta bancuri si glume, sa incepi o zi in mod pozitiv :)

    RăspundețiȘtergere
  8. s-ar putea ca Bula sa fie adevaratul reprezentant al poporului nostru

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Raul: Este unul din reperele umorului romanesc fara indoiala.

      Ștergere