luni, 20 august 2012

Cuvinte-cheie (Keywords) - 17

Colecţia de cuvinte-cheie căutate pe Google în urma cărora au ajuns aici unii internauţi în ultima vreme este din ce în ce mai bogată şi mai variată. Săptămâna viitoare, urmează o nouă ediţie a surselor de trafic. Ţineţi aproape că nici nu ştiţi ce pierdeţi! :))

1. program pentru cresterea poftei de invatat. Opreşte computerul şi televizorul şi îţi va creşte apetitul!

2. evita-l draga

3. iguana visand

4. nea nicu liftieru. Cunosc eu un liftier, dar are alt nume şi s-a lăsat de meserie.

5. o seara de vis cu bubu mic

6. oaia capiata

7. imagini curioase epoca de aur

8. tunsori fotbalisti manchester

9. veverita si broaste

10. esti surd

11. veverita pitica zburatoare

12. laugh

13. cele mai frumoase pisici din romania

14. papagali micul angelo

15. muzica la multi ani cu sanatate pentru botez

16. blog gratis sau platit?

17. messi 2 metri inaltime

18. caini regali

19. sabia regelui shaman

20. imagini conversatii amuzante

21. poze animale catei cu texte si pisici download

22. haioase de razboi

23. soldatul camil ressu bucuresti

24. vand menghina din lemn pt sculpturi

25. cheie de aparate

26. poze cu pisici si maimute

27. lipeste-i capul cu scotch. Copii, nu încercaţi aşa ceva acasă!

28. apus pe mare fundal

29. diferenta om beat si om treaz

30. motociclete pe o roata

31. peisaje cu ierburi inalte

32. cel mai vechi laptop din lume anii 80

33. imagini cu animale si mesaje de dragoste

34. dragostea ii mai rea ca riia

35. poze cu numele de soare

36. nicole fosta sotie a lui eddie murphy

37. poze cu pisici cu pete

38. cine s-a tratat de dependenta de jocuri de noroc

39. ziua lui niko a lu nae boxeru pa yutotub

40. imagini cu cainele sarpei

Shar Pei

Shar Pei
Sursa foto: dailypuppy.com

Alte cuvinte-cheie găsiţi AICI. :)

12 comentarii:

  1. Oare ce s-ar face acesti oameni daca nu ar fi internetul ? Unde ar mai gasi raspuns la atatea probleme care ii framanta ? Oare ce imagini curioase o fi gasit, respectivul, cu epoca de aur ? .... iar punctul unul este memorabil, cred ca aceea persoana inca nu a luat bacul. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Dina: Raman si eu uimit cand ma uit prin statistici. :)

      Ștergere
  2. Cata de frumos e catelul :) una din rasele de caini care imi place :P Zi faina

    RăspundețiȘtergere
  3. Super-excelentă-mișto-faină postare! :)) Între altele și - îmi cer scuze - pentru ca îmi ridică mingea la fileu! Am văzut și precedenta postare dar nu prea știam despre ce scrii tu acolo... :( Revenind! Mă întreabă cineva cum e traficul pe site-ul meu! Mie mi se încrucișează ochii la centru și mi se încrețește neuronul! 'Că vorbea limbi străine! În fine... Cercetăm împreună și... surprizăăăă!!! După Google cel mai mare trafic (săptămâna trecută) este... de pe un site... pentru adulti! Apoplexie scria pe creierul meu!!! Încep și caut răspuns despre cum pot bloca accesul de pe acel site! Răspuns valabil: nu se poate! Doar dacă aș permite accesul numai membrilor! :( E tare sau ba?! Oricum, faptul mă deranjează teribil și aș vrea să scap de acel trafic! Știu că am mulți "prieteni", dar nu îmi pot da seama cine a făcut asta!
    La "cuvinte-cheie" totul e frumos, se încadrează în ne_tema abordată! :) Nici nu știu dacă să râd sau să plâng! Dar ce dezamăgire pentru cei care ajung de acolo la mine! :))) Singura mea satisfacție! :))
    si :((

    Succese!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Kundalini: Cred ca persoanele care se ocupa de site-ul respectiv sunt vinovate... Si la mine apar drept surse de trafic diferite site-uri fara nicio legatura cu blogul meu. :)

      Toate cele bune!

      Ștergere
  4. Oaia capiata e pe primul loc! :))
    Seara placuta, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cenuroza (boala parazitara a oilor) are denumirea populara de "căpială". :)

      Seara faina, Melly!

      Ștergere
  5. Din nou ai adunat o recolta, impresionanta, Cristi! Si imi plac tare mult si replicile tale.
    Dragalas este si catelusul din imagine!
    "Program pentru cresterea poftei de invatat" - pe cuvantul meu, Cristi, pe zi ce trece sunt uimita, ce cauta si isi doresc unii oameni.
    Abia astept urmatoarea recolta! Tare m-am mai amuzat!

    O seara minunata iti doresc, Cristi, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va urma, saptamana viitoare. Seara placuta, Stefania! :)

      Ștergere
  6. :)))) ...bogata colectie...de fiecare data zic: "mare e gradina Ta !"...

    RăspundețiȘtergere