vineri, 27 iulie 2012

Râsul este sănătos!

O familie iese cu maşina într-o duminică ca să mănânce la ţară. Opresc într-o pajişte unde e un ţăran cu vaca la păscut, şi-l întreabă:
- Omule, putem să ne aşezam aici în iarbă ca să mâncăm?
- Mâncaţi liniştiţi, dar să lăsaţi ceva şi pentru vacă…

Doi avocaţi intră într-un bar şi comandă nişte băuturi. Apoi îşi scot fiecare câte un sandviş din servietă şi încep să mănânce… Barmanul îi vede şi îi atenţionează, pe fiecare:
- Vă rog să mă scuzaţi, dar în bar nu e permis să vă consumaţi propriul sandviş!
Cei doi s-au uitat unul la celălalt, au dat din umeri, au făcut schimb de sandvişuri şi au continuat să mănânce.

Un client se plânge patronului bodegii :
- Uite o muscă, s-a înecat în berea mea !
- La preţul la care vindem noi berea, domnule, e imposibil să echipam muştele cu colac de salvare.

Un vânător pleacă într-un safari cu soacra şi cu soţia. Într-o seară soacra se rătăceşte prin junglă, astfel că vânătorul şi soţia pleacă să o caute. După ore de căutări, o găsesc într-un tufiş, împietrită de groază în faţa unui leu care răgea din toţi rărunchii. Văzând asta soţia zice vânătorului:
- Hei, ce facem acum?!
- Nimic, draga mea, răspunde vânătorul. Leul ăsta s-a băgat singur în treaba asta murdară, aşa că lasă-l să se descurce singur!

Optimizare transport pe două roţi

Auto Moto
Sursa foto: hopa.ro

22 de comentarii:

  1. Au fost bine primite dupa plictiseala de azi, de la servici. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))...
    Sa ai un weekend vesel !

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut. Doresti o colaborare cu blogul meu http://incavisez.com ?

    Daca da, da-mi un mail de confirmare la incavisezblog@gmail.com si o sa te adaug indata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @IncaVisezBlog: Nu stiu nici eu cat voi mai avea timp de blog in viitorul apropiat. Bafta!

      Ștergere
  4. Bună Cristi!
    Superbe!
    Un weekend excelent îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte bune bancurile, Cristi si sunt atat de binevenite la ora asta si iti multumesc mult pentru clipele de delectare pe care ni le-ai oferit!
    O seara minunata si racoroasa iti doresc, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut. O seara faina, Stefania! :)

      Ștergere
  6. Super! Cea cu vaca e nebunie!!
    Multumesc Cristi!
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu știu de care am râs mai tare: de bancuri, mai ales primul, sau de fotografia de la sfârșit. Mulțumesc mult pentru buna-dispoziție pe care mi-ai dăruit-o !

    RăspundețiȘtergere
  8. Poza e mirifica :)) nice, mi-a placut :) Zi faina sa ai :P

    RăspundețiȘtergere