duminică, 8 iulie 2012

Ceasuri amuzante, neobişnuite

Am ajuns astăzi la ediţia numărul 50 a rubricii Life in Pictures.
Ce repede trece timpul! :)

Foto: designyoutrust.com
clock
Foto: toxel.com
Foto: very-bored.com
Foto: linkinnfiesta.blogspot.com
Sursa: ybasboosa.blogspot.com

Mircea Baniciu - Cântecul Ceasornicarului / Versuri: Dan Verona



Life in Pictures a început pe blogul lui Costin Comba.

22 de comentarii:

  1. Magnifice toate, care mai de care mai special in felul lui

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte interesante fotografiile! Imi plac mult:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Timpul trece, Cristi, el nu asteapta pe nimeni, iar tu ai ajuns la o frumoasa aniversare, pentru care, te felicit! Sunt interesante ceasurile... pot fi utilizate in incaperi cu destinatii precise... grozava idee!
    Iti doresc o duminica minunata si odihnitoare, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este a 50-a postare din seria "Life in Pictures".
      O duminica placuta, Stefania! :)

      Ștergere
  4. cel cu muste sau furnici l-as distruge rapid cu paleta...

    RăspundețiȘtergere
  5. imi place cel sub forma de carte si ma distreaza cel cu muste :)
    ce ti-e si cu timpul asta :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @pandhora: Nimeni n-a avut timp sa asculte cantecul lui Mircea Baniciu. :))

      Ștergere
  6. :) îmi place mult !
    Sunt ingenioase.Dacă aș avea spațiu aș colecționa astfel de ceasuri !

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte interesante si haioase ,ceasurile! Imi plac mult:)
    O seara buna !

    RăspundețiȘtergere
  8. Pe cat sunt de interesante pe atat sunt de ciudate si amuzante :))
    O seara frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Cred ca cel mai mult imi place cel din carti :)
    O noapte placuta si o saptamana buna!

    RăspundețiȘtergere
  10. E minunat cel cu cifrele aruncate...!
    O săptămână frumoasă!

    RăspundețiȘtergere