luni, 9 iulie 2012

Ceasuri amuzante, neobişnuite (2)


Sursa: virtualmathtutor.blogspot.com


Sursa: picsobsession.blogspot.com


Sursa: picsobsession.blogspot.com


Sursa: picsobsession.blogspot.com


Sursa: picsobsession.blogspot.com


Sursa: picsobsession.blogspot.com


Sursa: picsobsession.blogspot.com

Alte ceasuri amuzante găsiţi AICI.

24 de comentarii:

  1. Chiar ca sunt amuzante !
    O zi faina pt tine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut Cristi!
    Amuzanta si reusita selectie, te felicit!
    o zi cât se poate de placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imagineaza-ti conversatia:
    "Cat e ceasul?"
    "Solutia pozitiva a ecuatiei 52- x(patrat) +x =10 fix" :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Cristina: La cat mi-a placut matematica nici nu vreau sa-mi imaginez. :)))

      Ștergere
  4. primul e cel mai fain :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte tare ! Ma gandeam ca ne arati si unul din ceasurile solare cu care ne jucam noi pe vremuri :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Altele? Si mai interesante! :)
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. Interesante si amuzante totodata sunt ceasurile, Cristi! Ma bucur ca ai continuat seria cu ceasuri... Cate idei nastrusnice mai au unii! Toate imi plac!
    O seara minunata si racoroasa iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Racoare lipsa, canicula, 40 de grade. O zi buna, Stefania! :)

      Ștergere
  8. Cateva exagerat de neobisnuite, insa primul chiar imi place :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Intr-adevăr, sunt niște ceasuri neobișnuite. Cel cu lanțul mi-a plăcut cel mai mult !

    RăspundețiȘtergere
  10. Mie mi-au placut nr 2 si nr 6, (cu exercitiile de aritmetica, si cu lantul), pt ca nu am mai vazut asa ceva. Din celelalte am mai vazut.

    RăspundețiȘtergere