luni, 18 iunie 2012

Sculpturi în pepene - 2

Să ne delectăm din nou cu pepeni sculptaţi. :D

sculptura in pepeni sculptati in forma de animale broasca iepure cal postare blogspot
pepeni

sculptura


sculpturi

Alte sculpturi în pepene AICI.

21 de comentarii:

  1. Bună Cristi!
    Sunt superbe...!
    O săptămână minunată îți doresc,Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Exceptinale sculpturile, Cristi!
    Admirandu-le cu nesat, mi s-a facut pofta de pepene verde si tare mai tanjesc dupa iepurasul din prima imagine! :)
    Iti doresc o seara cat se poate de frumoasa , Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In prima imagine e un pepene umplut cu capsuni si tot felul de minuni. O seara placuta, Stefania! :)

      Ștergere
    2. De aceea si tanjesc dupa el, Cristi, ca are de toate...;) :)
      E ciudat ce mi se-ntampla... De obicei nu sunt pofticioasa de loc!
      Dar... :)

      Ștergere
  3. Fantezie din plin !!!
    Votez cu pepenele umplut: poti manca fara sa strici ! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @foto de inginer: Eu am mancat pe saturate capsuni. Astept pepenii de Dăbuleni. :D

      Ștergere
  4. prima imagine mi-a facut o pofta nebuna de fructe...mmm...

    RăspundețiȘtergere
  5. Wow. Chiar ca...wow.
    In ciuda asteptarilor, nu iti vine sa ii mananci.

    RăspundețiȘtergere
  6. Oh La La
    ce pepeni aratosi
    dar eu i-as manca oricum :))
    nu ma intimideaza infatisarea lor

    Foarte frumos blogul tau, Cristi
    --Cu drag, Felicia

    RăspundețiȘtergere
  7. m-am indragostit de iepuras...multumiri pt participare

    RăspundețiȘtergere
  8. E si asta o arta, nu e chiar de ici, de colo... Prima mi se pare chiar inedita, e un fel de pepene umplut :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Oaaau! Ce opere de arta...apetisante! Sa tot poftesti la aroma lor! :-)

    RăspundețiȘtergere